** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::25.06.2007

НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

    25 червень 2007 року

Пошук в новинах   

анонс

24 червня в Сокалі відзначатимуть День молоді

До відзначення Дня Молоді в Сокалі заплановано проведення різних заходів.

Розпочнуться урочистості об 11 годині Святковою літургією в церквах міста.

Далі свято продовжиться на стадіоні “Сокіл”. Там відбудуться спортивні змагання: о 12 годині розпочнеться волейбол за програмою XVI спортивних ігор Львівщини.

О 14 годині – футбол, чемпіонат Львівщини. Зустрічаються команди ФСК “Сокаль” та “Буг” з міста Буськ.

О 19 годині на площі Січових Стрільців розпочнеться караоке.

Далі свято продовжиться виступом танцювального колективу фітнес-клубу “Ідеал” та конкурсом графіті, де братимуть участь учні Сокальських шкіл. До речі переможці караоке та конкурсу графіті отримають призи.

О 20.20 представники влади району та міста вітатимуть молодь зі святом.

На концерт, що розпочнеться відразу після цього, запрошений співак Андрій Заліско із шоу-балетом.

З 21.40 і до 24 години відбудеться святкова молодіжна дискотека, яка і завершить свято.

Окрім того, протягом дня районний центр соціальних служб для сім‘ї, дітей та молоді буде проводити благодійну акцію “Серця молодих на добру справу”, в рамках якої пройде збір коштів для дітей з обмеженими фізичними можливостями.

Організатори попереджають: в разі дощу, всі заходи будуть проводитися в кінотеатрі «Мир».

^

служба інформації
ТРК "Сокаль"

економіка

Тест

ролей в колективі


Нижче поміщено описи

схеми ситуацій. Для кожної із них є вісім

тверджень. У випадку кожної ситуації

маєш 10 пунктів для розподілення поміж

8 тверджень. Пункти можеш розподілити

довільно поміж окремі ствердження.

Важливим є, щоб розподілити всіх 10

пунктів. У крайньому випадку можеш всі

10 пунктів дати одному із тверджень і

залишеним 0. піднімаючи рішення про

розподілення пунктів намагайся вибрати

ті поведінки, які найбільш описують

тебе.

В цій анкеті нема ні

поганих ні добрих відповідей. Як більш

щиро будеш відповідати, тим більш

корисний буде для Тебе результат.


1. Які вміння я можу

внести в роботу колективу?:

а. Швидке спостерігання

у час нових можливостей.

б. Робота з дуже різними

людьми.

в. Створення багатьох

різних думок.

г. Визначення в людях

того, що в них найкраще, що може становити

цінність для колективу.

г1. Постійне зберігання

високої ефективності.

д. Підняття непопулярних

дій для добра кінцевого ефекту.

е. Вироблення власної

оцінки, що є можливим для здійснення.

є. Вказування

альтернативних способів роботи.


2. Якщо я маю слабкі

сторони, котрі впливають на роботу в

колективі, це ймовірно ідеться про те,

що:

а. Важко мені бути

вільним на зустрічах, котрі є не дуже

добре заплановані.

б. Занадто поблажливо

я відношуся до людей, які мають власний

погляд, але не вміють його відповідно

представити.

в. Забагато розмовляю,

коли починаємо дискутувати в колективі

про нові ідеї.

г. Моя схильність до

об`єктивного спостерігання всього,

ускладнює позитивне сприйняття

менев колективі.

г1. Часом можу бути

надто авторитарним і непоступливим,

коли існує необхідність зосередитися

на завданні.

д. Важко було би мені

керувати роботою колективу, тому що я

забагато зосереджуюся на добрій атмосфері

у групі.

е. Часом більш зосереджуюся

над думками, які снуються в моїй голові,

чим над спостереженням за тим, що діється

в групі.

є. Мене спостерігають

як людину, котра журиться деталями і

тим, що щось може бути неправильним.


3. Коли я втягнувся в

здійснення проекту з іншими людьми:

а. Прямую до впливу на

людей, але не так, щоб вони були під

тиском.

б. Завдяки моїй пильності,

уникаємо багатьох помилок і недоглядів.

в. Закликаю до дій так,

щоб не втрачати часу, і не зникла з очей

головна мета.

г. Інші можуть враховувати

на те, що запропоную щось оригінальне.

г1. Охоче розглядаю

можливість використання найновіших

вирішень.

д. Я завжди готовий

запропонувати вирішення, котре буде

служити всім.

е. Я впевнений, що моя

здібність правильної оцінки ситуації

допоможе нам знайти найкращі рішення.

є. Діючи, я мушу бути

переконаним, що основні завдання є добре

організованими.


4. Мій підхід до роботи

в колективі є:

а. Я зацікавлений тим,

щоб краще пізнати людей, з якими працюю.

б. Не лякаюсь брати під

сумнів точки зору інших, берегти власні

думки.

в. Переважно знаходжу

аргументи, котрі підривають подані

пропозиції.

г. Зосереджуюся над

втіленням поданих рішень в конкретні

дії.

г1. Виявляю активність

до виконання щоденних справ.

д. Я досконалий у всьому,

що я роблю.

е. Я готовий скористатися

контактами, які я маю з людьми – поза

колективом.

є. Думаю над багатьма

можливостями і точками зору, але приймаючи

рішення, роблю це нерішучо.


5. Я задоволений

роботою коли:

а. Займаюся аналізом

ситуації і оцінкою можливих вирішень.

б. Я відповідальний за

вирішення проблем, котрі з`являються.

в. Вдається мені

збудувати добрі відносини між людьми.

г. Маю вплив на прийняття

рішеннь.

д. Можу зустрічатися

з людьми, котрі можуть запропонувати

щось нове.

е. Мені вдається

об`єднати людей довкола спільної мети.

є. Можу добре виконувати

довірені мені завдання.

ж. Виконую завдання,

де можу проявити свою уяву.


6. Якщо несподівано

дістану важке завдання, для здійснення

в обмеженому часі, із невідомими мені

людьми, то:

а. Буду себе почувати

як зігнутий у баранячий ріг, доки не

знайду способу виходу з глухого кута.

б. Буду плідно

співпрацювати з людиною, котра буде

найбільш позитивно відноситися до

ситуації.

В Поділю завдання на

менші та вирішу, що можуть робити окремі

люди.

г. Завдяки витривалості

і доброї організації зроблю завдання

згідно з запланованим строком.

г1. зберігаю спокій і

ясність думок.

д. Зберігаю властивий

напрямок завдання, незважаючи на дії

під тиском.

е. Буду підготовленим

для керування групою, щоб досягти

поставлених результатів.

є. Ініціюю дискусію на

тему того, що можна зробити в такій

ситуації, які прийняти дії.


7. Відносно проблем,

які можуть стосуватися мене, коли працюю

в групі:

а. Можу пред`являти

нетерпіння відносно осіб, котрі блокують

доступ робіт.

б. Інші можуть критикувати

мене за те, що я надто аналітичний і

замало керуюся інтуїцією.

в. Моя потреба перевірити,

чи робота є правильно зробленою, може

затримувати її процес.

г. Можу швидко знудитися,

піднімаю з одною, двома особами, котрі

можуть в найкращий спосіб мене мотивувати.

г1. Маю складність на

початку роботи, доки не буде точно

окреслена мета

д. Часом можу не

справитися з поясненням складних питань.

е. Думаю, що можу вимагати

від інших речей, котрих сам не вмію

зробити.

є. Можу боятися сказати

свою думку, якщо я знаю, що є люди, котрі

безперечно не погоджуються зі мною.


 

 

 

 

 

 

 


КЛЮЧ

ДЛЯ ТЕСТУ


питання

виконавець

Координатор

Локомотив

Мислитель

Шукач

джерел

Оцінюючий

ризик

Душа

колективу

Скрупульозний

виконавець

1

Е


Г


Д


В


А


Є


Б


Г1


2

А


Б


Г1


Е


В


Г


Д


Є


3

Є


А


В


Г


Д


Е


Г1


Б


4

Г


Є


Б


Г1


Е


В


А


Д


5

Б


Д


Г


Є


Г1


А


В


Е


6

Д


Б


Е


А


Є


Г1


Б


Г


7

г1


е


а


д


г


б


є


в


Сума









 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Характеристика

ролей у колективі


В першому рядку з описом

поміщено інформацію на тему міцних рис

даної ролі, в

другому – слабких.


ВИКОНАВЕЦЬ

КООРДИНАТОР

ЛОКОМОТИВ

МИСЛИТЕЛЬ

Добрий організатор, перетворює

думки в діяння, ефективний, обов`язковий,

дисциплінований, гідний довіри,

керується здоровим глуздом.

Дозрілий, спокійний, впевнений,

толерантний, добрий голова, окреслює

мету, добре розподіляє завдання, дуже

добре окреслює потенціал інших.

Ставить перед колективом виклики,

динамічний, добре радить собі з роботою

під тиском, відважний і детермінований

в перемаганні перешкод.

Творчий, з уявою, відвертий на нове,

неортодоксийний, охоче розв`язує

важкі проблеми, індивідуаліст,

поважний, зосереджений.

Мало еластичний, реагує неохотою

на зміни, в нових умовах діє з

запізненням.

Може бути спостерігаючим як

маніпулюючий, у своїй праці виручається

іншими, пересічно творчий.

Може провокувати інших, ранити їх

відчуття, часом надто домінуючий,

швидко дратується і є нетерплячий.

Пропускає деталі, надто зайнятий,

щоб все пояснювати, може матимуть

проблеми з буттям комунікабельним.




ШУКАЧ ДЖЕРЕЛ

ОЦІНЮЮЧИЙ КРИТИК

ДУША КОЛЕКТИВУ

СКРУПУЛЬОЗНИЙ


ВИКОНАВЕЦЬ

Екстраверсійний, ентузіаст,

комунікабельний, досліджує можливості,

ефективний шукач інформації, швидко

реагує на виклики, легко нав`язує

контакти.

Речовий, проникливий, має стратегічний

талант, помічає різноманітні варіанти,

здібний для об`єктивної оцінки,

логічний, розважливий, тактовий.

Співпрацюючий, лагідний, уважний,

дипломатичний, слухає, творить,

запобігає суперечкам, конфліктам,

вводить спокій, гармонію, легко

пристосовується до людей і умов.

Працьовитий, сумлінний, дбайливий,

упорядкований, шукає помилки і

недогляди, піклується про результат,

доводить здійснення завдання до

кінця.

Надто оптимістичний, втрачає

зацікавлення в мить, коли переходить

перший ентузіазм (“нетривалий

ентузіазм”), часом допитливий.

Мало енергійний, часом надто

повільний, не вміє надихати і мотивувати

інших, надто критичний.

Нерішучий в раптових ситуаціях,

легко підлягає впливам, намагається

уникнути зіставлення, неконкретний.

Схильний до надмірного зажурення,

неохоче розподіляє завдання іншим,

буває дріб`язковий.


Кожен з нас заповнює

переважно від 2-3 ролей у колективі, при

чому в одній із них є віддана більша

перевага як іншим (домінуюча роль).

^

Ганна Костюк
Сокальська АРР

економіка

Працівники Сокальської Агенції провели тренінг: "Техніка ефективних продаж" для продавцв, консультантів, менеджерів підприємств.


Тренінг є новинкою для підприємців Сокальщини та користується популярністю.


Цікавими були для слухачів були теми:Визначення та очікування клієнта, техніка ефективних продаж, фактори, які сприяють продажам, представницька роль персоналу та ін.


Активними  слухачами даного тренінгу були консультанти  та продавці ПП "Корона", та ПП "Гардини".




^

Ганна Костюк
Сокальська АРР

освіта

 

  У ці вихідні 11-класники 5-ти шкіл Сокаля та селища міського типу Жвирка урочисто відзначили Свято випускника. Загалом у Сокальському районі закінчили школу 994 учні, які отримали атестати про закінчення повної загально-освітньої середньої школи. У суботу, 23 червня, в 19 годині юні та красиві пройшлися пішою ходою центром міста до площі Січових Стрільців аби попрощатися з учителями, з навчальним закладом та друзями по школі.

 

Отож, право розпочати святкову лінійку було надано начальнику районного відділу освіти Роману Монастирському. На свято були запрошенні представники владних структур району, батьки, гості та багато інших. Традиційно на початку дійства з благословенням до випускників 2007 року звернувся священник храму святих апостолів Петра і Павла отець Ярослав Кащук.

 

З кожним роком зменшується кількість випускників, які закінчують школу з медалями, адже впроваджуються новітні системи оцінювання, що фактично відкидають потребу у відзнаках. При вступі у вищий навчальний заклад кожен абітурієнт може скористатися, а можливо вже і скористалися підсумками незалежного тестування. В написаних тестах відображається рівень знань потенційного студента. Цьогоріч, зі слів начальника районного відділу освіти Романа Монастирського, учні шкіл Сокаля та району успішно склали тестування.

 

Зі слів керівника відділу освіти, в Сокальському районі у складанні тестів з української мови, математики та історії взагалом взяло участь 714 випускників. З них, при здачі іспиту з української мови тетстами скористалися 158 випускників, 48 учнів - при здачі іспиту з математики та 127 випускників – з історії. Окрмі того, всі вони використали свої бали при складанні державної підсумкової атестації.

 

Відтак з привітальним словом до випускників 2007 року звернулися голова Сокальської РДА Олексій Кінах та міський голова Сокаля Петро Савчук.

 

Як зазначив далі Роман Монастирський, у районі відзначені кращі у навчанні випускники. Провідний спеціаліст відділу освіти Любов Тот зачитала наказ від 23 червня поточного року про вручення їх відповідних відзнак.

 

Відтак, 76 учнів Сокальщини були відзначені медалями, з них 61 випускник – золотими та 15 отримали срібні.

 

Крім того, багатьом одинадцятикласникам були вручені грамоти, дипломи та грошові премії.

 

На завершення свята начальник районного відділу освіти Роман Монастирський ще раз нагадав випускникам, аби вони завжди пам”ятали своїх наставників та свою рідну школу, в якій провчилися так багато років.

 

За добрим звичаєм, батьки рушниками благословили своїх чад. Також кожного з них було обсипано рисом та пшеницею. Отже, під слова батьків, випускники 2007 року завершили захід прощальним вальсом та розійшлися по своїх навчальних закладах на свій останній шкільний бал.

 

За декілька днів на випускників чекатимуть важкі вступні іспити у вищі навчальні заклади. Радіо „Сокаль” приєднується до висловлених побажань, щасливої долі вам на шляху освоєння знань, пошуку професії та утвердження себе в громадянському суспільстві.

^

служба інформації
ТРК "Сокаль"

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
12:03, 29 березня 2024 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
+380686916567