влада
|
На Конкурс на визначення опорних навчальних закладів подалося десять навчальних закладів Сокальщини |
|
На Конкурс на визначення опорних навчальних закладів подалося десять навчальних закладів Сокальщини
На 15-ту годину 17-го серпня 2017 року на Конкурс на визначення опорних навчальних закладів подали документи десять навчальних закладів району.
Опорними навчальними закладами мають бажання стати Хлівчанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Ільковицький навчально-виховний комплекс, Сокальська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5, Сокальська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4, Сілецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Івана Климіва-Легенди, Белзька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів та Жвирківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, які подали заявки на конкурс, ілюстративні матеріали та опис проекту опорної школи у четвер, 17 серпня.
На день раніше, заявки на участь у Конкурсі на визначення опорних навчальних закладів подали Стенятинська загальноосвітня школа І-ІІІ степенів, Забузька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів та Великомостівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.
До слова. У конкурсі беруть участь навчальні заклади району і загальна кількість учнів опорного навчального закладу (без врахування учнів філій), як правило, становитиме не менше 200 осіб.
Заявки та додані документи приймаються з 3 серпня 2017 року до 17:00 години 17 серпня 2017 року за адресою: м.Сокаль, вул. Шептицького, 26, Сокальська районна рада Львівської області (загальний відділ). Телефон для додаткової інформації: 7-20-88
Конкурсантам необхідно подати в Сокальську районну раду заявку, ілюстративні матеріали (відеопрезентації), опис проекту опорної школи (до 20 аркушів) з інформацією за напрямами:
1) кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування філій);
2) кількість філій, або населених пунктів, звідки будуть підвозитися учні з урахуванням потреб осіб з інвалідністю (у тому числі тих, що пересуваються на кріслах колісних) (не менше ніж з трьох селищ, сіл, в яких ліквідовано загальноосвітні навчальні заклади або припинено (зупинено) їх діяльність) і педагогічних працівників (у разі потреби) до опорного закладу і до місця проживання;
3) кількість учнів, які тепер навчаються в інших школах та будуть підвозитися до опорної школи;
4) загальна кількість учнів, що будуть підвозитися до опорної школи;
5) якісний склад та досягнення педагогічного колективу; прогнозовані профілі навчання, поглиблене вивчення предметів; науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу; результативність роботи навчального закладу за такими критеріями: результати учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту наукових робіт МАН, інших змагань та конкурсів;
6) матеріально-технічна база закладу: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інші, лабораторії; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; укомплектована бібліотека, їдальня (вказати кількість посадочних місць), обладнання харчоблоку, та інше;
7) план розвитку навчального закладу на 3 роки (3-5 сторінок з оцінкою можливих ризиків);
8) маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з урахуванням відстані та приблизного часу в дорозі);
9) наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів і педагогів до місця навчання, роботи та місця проживання;
10) план організації інклюзивного навчання в закладі (за потребою); чіткий опис інвестиційних потреб опорної школи;
11) необхідність придбання автобусів для перевезення учнів і педпрацівників; інвестиції в шкільну бібліотеку; заходи з енергозбереження;
12) ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи);
13) облаштування, необхідне для забезпечення інклюзивного навчання; включення інших видів позашкільної діяльності.
Усі документи подаються також і в електронному вигляді.
^
Сокальська Районна рада
Сокальська Районна рада
влада
|
У складі Сокальської міської ради новий депутат |
|
У складі Сокальської міської ради новий депутат
17 серпня пройшла ХХІІІ сесія Сокальської міської ради. Першим у порядку денному було питання Про затвердження Постанови Сокальської міської територіальної виборчої комісії №31 від 20.07.2017 р. Керуючись статтею 90 ЗУ "Про місцеві вибори", статтею 5 ЗУ "Про статус депутатів місцевих рад" та відповідно до заяви Гук Б.П. та в зв`язку із смертю депутата Сокальської міської ради Драганчука І.І. депутати затвердили дану Постанову та визнали обраним депутатом Сокальської міської ради наступного за черговістю кандидата у депутати у виборчому списку місцевої організації Сокальської районної партійної організації Всеукраїнського об`єднання "Батьківщина" Гук Богданну Петрівну.
Новообраний депутат склала присягу, а депутатський корпус привітав її оплесками.
|
У складі Сокальської міської ради новий депутат |
|
^
Юлія Сорочук
_
суспільство
Консультує Міністр юстиції
Пане Міністре, вітаю Вас! У мене є пай, який я хочу здати в оренду нашому місцевому фермеру. Прошу детально роз’яснити, як мені поступати і що робити, щоб не стати жертвою обману чи, не приведи Господи, попастися на вудку рейдерів?
Сергій Гапчук
Які документи підтверджують право власності на землю?
Щоб передатиземлю в оренду Виповинні мати документ, який підтверджує, що Ви є її власником. Документи, які посвідчують право власності на земельну ділянку, можна розділити на 2 групи.
Перша. Документи, видані до 1 січня 2013р.: державний акт на право приватної власності на землю; державний акт на право власності на землю чи державний акт на право власності на земельну ділянку.
Друга. Документи, які видавалися після 1 січня 2013.:свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою.
При зміні власника право власності на земельну ділянку без зміни її меж та цільового призначення також посвідчується договором купівлі-продажу або свідоцтвом про право на спадщину.
Які вимоги ставляться до орендаря?
Другим важливим питаннямє вибір орендаря, з яким Ви у майбутньому підпишете договір оренди.
Відповідно до чинного законодавства орендарями земельних ділянок можуть бути:
державні адміністрації всіх рівнів,КабінетМіністрівта уряд Криму вмежах повноважень,визначених законом;
сільські, селищні, міські,районнітаобласніради, ВерховнаРадаКриму;
громадяни і юридичні особи України,іноземці та особи без громадянства,іноземні юридичні особи,міжнародні об`єднаннята організації, а також іноземні держави.
Між власником та орендарем має бути укладений договір оренди землі, зареєстрований відповідно до діючих на момент укладання законів.
Як має виглядати договір?
Договір укладається у письмовій формі й може бути посвідчений нотаріально. Вінмає містити інформацію про:
об`єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування, розмір земельної ділянки);
строк дії договору оренди;
орендну плату (розмір, індексація, спосіб та умови розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду, відповідальність за несплату).
Строк дії договору для ділянок сільськогосподарського призначення – від 7 до 50 років.
Розмір щорічної орендної плати встановлюється за згодою сторін, але не може бути меншим за3% вартості земельної ділянки.
Зазгодоюсторін у договорі оренди землі можуть зазначатися й інші умови.
Що робити, якщо кадастровий номер не вказаний?
Необхідно звернутися до спеціалізованого підприємства щодо виготовлення технічної документації із землеустрою.
Після цього треба пройти реєстрацію в регіональному підрозділі Держгеокадастру та зареєструвати право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Чи можна змінити умови договору чи розірвати його?
Зміна умов договору оренди земліздійснюється за взаємною згодою сторін або у судовому порядку.
Договір може бути розірваний за згодою сторін або ж на вимогу однієї із сторін за рішенням суду.
Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, окрім випадків, коли така можливість прописана усамому договорі.
Після підписання договору земля одразу переходить у користування орендаря?
Ні, підписання договору є необхідною, але не достатньою умовою для того, щоб повноцінно вступити в права користування орендованою ділянкою.Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації оренди земельної ділянки.
Куди звернутися, щоб провести реєстрацію договору оренди?
Провести державну реєстрацію права оренди земельної ділянки можебудь-який суб’єктдержреєстрації: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад; нотаріуси; центри надання адміністративних послуг; іншіакредитовані суб`єкти.
Скільки коштує така процедура?
Держава чітко визначає вартість послуги з реєстрації договорів оренди в залежності від строку, за який буде реєстраторами проведено цю процедуру.
Вартість змінюється від 0,05 прожиткового мінімуму за реєстрацію протягом 5 робочих днів до 2,5 прожиткових мінімумів за термінову реєстрацію впродовж 2 години.
Де отримати додаткову консультацію з цих питань?
Сокальське бюро надання правової допомоги. м. Сокаль вул. Міцкевича, 5
^
Відділ ДРАЦС
Відділ ДРАЦС