** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Минула доба за менше як 15 хвилин. м.Сокаль
Минула доба
за менше як 15 хвилин.
м.Сокаль


Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::06.06.2015

НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

    6 червень 2015 року

Пошук в новинах   

політика

Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко
Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко

Програма

соціально-економічного та культурного розвитку Сокальського  району на 2015 рік.

ВСТУП

Програму  економічного і соціального розвитку  району  на 2015 рік (далі – Програма)  розроблено  відділом  економічного  розвитку, торгівлі  та промисловості райдержадміністрації  разом  з  іншими  структурними  підрозділами  районної державної адміністрації, спільно з органами місцевого самоврядування району.

Програма базується на аналізі основних показників соціально-економічного розвитку  району  за  попередні  періоди,  визначенні  основних  чинників,  які стимулюють  його  розвиток,  передбачає  забезпечення  узгоджених  спільних  дій  районної  державної  адміністрації  та  органів  місцевого  самоврядування  району задля  втілення єдиної державної політики  подальшого розвитку України. 

Програмою  визначені  головна  мета,  пріоритети  і  комплекс  завдань  та  заходів,  спрямованих  на  стабілізацію  роботи  і  розвиток  основних  галузей виробничої  та  соціальної  сфери  району  на 2015 рік  відповідно  до  пріоритетних напрямів  соціально-економічного розвитку держави, програми  економічного  і соціального  розвитку  Львівської   області  на 2015  рік. 

Програму  розроблено  відповідно  до  Закону  України "Про  державне  прогнозування  та  розроблення  програм  економічного  і  соціального  розвитку  України",  постанов  Кабінету  Міністрів  України  від 26.04.2003  №621 "Про розроблення  прогнозних  і  програмних  документів  економічного  і  соціального  розвитку та складання проекту державного бюджету" та  інших  нормативно-правових актів.

У Програмі представлені основні  прогнозні  показники   соціально-економічного  розвитку  району  на 2015  рік  та  перелік  районних  цільових програм, реалізація яких здійснюватиметься у 2015 році.

Організацію виконання Програми здійснює районна державна адміністрація та її  структурні  підрозділи  спільно  з  органами  місцевого  самоврядування,  які  брали участь у розробці її відповідних розділів.

І. Характеристика та тенденції розвитку Сокальського району

1.     Соціально-економічний розвиток району у 2014 році

Районна  державна  адміністрація,  її  структурні  підрозділи,  інституції місцевого самоврядування у 2014 році здійснювали заходи  щодо нарощення темпів виробництва  промислової  продукції  подальшого  розвитку сільського господарства, підвищення ефективної роботи підприємств та організацій  галузей економіки, житлово-комунального господарства, створення сприятливих умов для підприємницької та інвестиційної діяльності, поповнення доходної частини  бюджетів всіх рівнів, соціального захисту населення, покращення діяльності гуманітарної сфери.

Вирішувались  основні  проблеми і, як результат,  досягнуто  окремих  позитивних  зрушень  в галузях охорони здоров’я,  освіти,  культури,  молодіжної політики.

1.  Соціально-економічний розвиток району у 2014 році

За січень-грудень 2014 року обсяг реалізованої промислової продукції підприємствами що входять до основного кола статистичної звітності в цілому по району склав  1103 млн. грн., і зріс до відповідного періоду торік на 11,2% ( або на 110,9 млн.грн.) .  Приросту досягли:

-   добувн а промисловість ( на 37,9%);

-   галузь виробництв а та розподілення електроенергії, газу та води ( на 5,7%).

Зменшення обсягів реалізації відбулось у переробній галузі на 8,4%. Причиною стало падіння обсягів у галузі машинобудування на 64,2% через зменшенням виробництва акумуляторів  на 69,9% по ТзОВ «АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ» . Це обумовлено тим, що підприємство тривалий час не могло укласти договори, так як проведення відповідних тендерів   Укрзалізницею  постійно переносилось.

У березні 2014 року було введено в дію ІІ та III черги будівництва ТзОВ "КЛІНГСПОР" (м.Великі Мости), в результаті чого виробництво абразивних матеріалів зросло на 15,8%  і створено 18 нових робочих місць.

Господарську діяльність на території району у 2014 році вели 113 сільськогосподарське підприємство та 18 326 господарств населення. 94 сільськогосподарські підприємства займалися лише рослинництвом, 14 підприємства займалися рослинництвом і тваринництвом та 5 підприємств вели галузь тваринництва.

        Всіма категоріями господарств  вироблено з урожаю 2014 року 168,8 тис. тонн зерна, що становить 139,4% до минулого року і 138,3% до прогнозу, 236,2 тис. тонн цукрових буряків – 107,8% до минулого року і 116,4% до прогнозу, 12,1 тис. тонн ріпаку – 80,4% до минулого року і 110,1% до прогнозу, 5,7 тис. тонн сої, що в 2,2 рази більше до минулого року і 135,8% до прогнозу, 123,4 тис. тонн картоплі 114,0% до минулого року і 92,8% до прогнозу, 25,7 тис. тонн овочів – 107,9% до минулого року і 96,4% до прогнозу. Збільшення валових зборів сільськогосподарських культур відбулося за рахунок збільшення посівних площ та  урожайності. Зменшення виробництва картоплі та овочів до прогнозу пройшло за рахунок зменшення урожайності в господарствах населення.

Господарствами району посіяно озимих зернових 114,5% до минулого року та 110,0% до прогнозу. Озимого ріпаку посіяно 87,0% до минулого року та 87,3% до прогнозу.

В районі діє 6 переробних підприємств, які займаються виробництвом хліба та хлібобулочних виробів, борошна та крупів, кондитерських виробів, етилового спирту, переробкою молочної та  м»ясної продукції.

  У 2014 році вироблено товарної продукції у діючих цінах в сумі 48.9 млн.грн., що на 25.5 млн грн. менше до рівня минулого року , або становить 65.6 %. Зменшення пройшло за рахунок простою по технічних причинах  Бороцького МПД "Укрспирт" с.Борок .

Надходження до  бюджету  району  станом на 1 січня 2015 року склали 92,2 млн. грн., це 104,1% уточнених призначень на 2014 рік. Виконання річного плану податку на доходи фізичних осіб  - 103% (82,3 млн. грн.), плати за землю – 122,4% (7,6 млн. грн.)

Упродовж 2014 року до Державного бюджету України мобілізовано 34,6 млн. грн., що  на 3,0 млн. грн., або на 9,4 % більше ніж за 2013 рік.

На виконання заходів Програми розроблення містобудівної документації у Львівській області здійснено співфінансування з обласного бюджету виготовлення генеральних планів чотирьох населених пунктів Сокальського району в сумі 100 тис. грн., а саме в с. Варяж -25 тис.грн., с. Волсвин -25 тис.грн., с. Перв’ятичі -20 тис.грн., с. Тартаків -30 тис.грн.

На завершальному етапі роботи з  розроблення генеральних планів Двірці, Ванів, Глухів, Тартаків, Перв’ятичі.

Завершено виготовлення топографічної підоснови м.  Белз, що дасть можливість доопрацювати і завершити історико-архітектурний опорний план та генеральний план міста. З метою врегулювання процедури передачі майна ВП шахти „Візейська” ДП „Львіввугілля” з державної власності у власність територіальної громади с. Сілець створено робочу групу з визначення переліку майна, яке доцільно передати. До Міністерства енергетики та вугільної промисловості подано пакет документів про передачу  моста в с. Волсвин у власність територіальної громади.

З метою створення сприятливого середовища для сталого соціально-економічного розвитку на місцевому рівні шляхом самоорганізації та соціальної активізації громад, розроблення та впровадження невеликих за обсягом громадських ініціатив  район став учасником третьої фази проекту ЄС/ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду ”.

За  ініціативи   райдержадміністрації  та при підтримці районної ради, на виконання Законів України „Про державно–приватне партнерство” та „Про співробітництво територіальних громад” укладено угоди з ПП „Соріс”  на  виконання  робіт по ремонту автодоріг загального користування  місцевого значення та закуплено матеріали для проведення ремонтних робіт в   селах  Стенятин,  Опільсько, Хоробрів, Тартаків.

За активної участі голів райдержадміністрації та районної ради неодноразово проводилися виїзні наради по питанню ремонту автодороги: Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква (Р-15) на ділянці протяжнісю км123+000-км 129+000.

По використанню коштів субвенцій на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць та доріг комунальної власності в населених пунктах району  ситуація наступна:

- Субвенція з державного бюджету - обласному: заплановано – 1960,4 тис. грн., профінансовано – 1960,4 тис. грн., касові видатки – 1269,1 тис. грн., зареєстрована кредиторська заборгованість – 317,5 тис. грн.

Субвенція з державного  - місцевим бюджетам: запланована сума – 2 816,5 тис. грн., профінансовано – 2 816,5тис. грн., касові видатки – 1671,7 тис. грн., зареєстрована кредиторська заборгованість – 748,1 тис. грн.

Окрім цього з обласного бюджету було виділено кошти для ремонту та утримання доріг на території  району:

 - загального користування в сумі  -  3 634,6 тис. грн., з них:  для поточного ремонту - 3 195,1 тис. грн. (11 автодоріг) – профінансовано 527,0 тис грн. виконано ремонт на 4 х об’єктах, для капітального ремонту - 439,4 тис. грн. (2 автодороги)  - відсутність фінансування, затримка за казначейською службою України.

 -комунальної власності в сумі  -  330,0 тис. грн., з них:  для поточного ремонту - 30,0 тис. грн. (1 вулиця), для капітального ремонту - 300,0 тис. грн. (2 вулиці). Кошти не освоєні.

З метою забезпечення додаткового охоплення дітей дошкільною освітою у 2014 році  були відкриті навчально-виховні комплекси « ЗШ – дитячий садок» у с. Бутини, с.Стремінь, с.Борове, с.Перемисловичі, с.Куличків,  с.Себечів, с.Межиріччя, що додатково дозволили охопити 150 дітей дошкільною освітою. Проводяться  ремонтні роботи у Дібровській ЗШ І-ІІ ст..з метою відкриття дошкільної групи ( 20 місць) та з подальшим перейменуванням цього закладу у Дібровський НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок». На завершенні реорганізація Перетіцької ЗШ І-ІІІ ст. у Перетіцький НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок», яка дасть можливість забезпечити якісною дошкільною освітою 20-тьох дітей-дошкільнят с.Перетоки.

Усі навчальні заклади на 100%, забезпечені комп’ютерною технікою, 87% шкіл підключено до мережі Інтернет.

За результатами участі в обласному конкурсі мікропректів 27 навчальних закладів стали переможцями, з наступних напрямків:

« Розвиток мережі ДНЗ» - 4 навчальні заклади,

«Енергозбереження в освітній сфері»-21 навчальний заклад,

«Створення якісного середовища. Освітні округи»- 2 навчальні заклади ,

«Фонд соціальних ініціатив» - Сокальський НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-ліцей» .

У 2014р., незважаючи на складну суспільно-політичну ситуацію в державі, коли були відмінені усі розважальні заходи працівниками культури, зроблено дуже багато на підтримку української армії у зоні АТО. Починаючи з серпня 2014р. відбулося 11 благодійних концертів.

У галузі культури району покращено матеріально-технічну базу та поповнено бібліотечний фонд дитячої та районної бібліотек, а саме: поповнено бібліотечний фонд на суму 64,9 тис. грн, встановлено коректор в котельні РНД м. Сокаль на суму 26,2 тис.грн, зроблено ремонт даху Сокальської ДШМ на суму 16,5 тис. грн.

Покращено матеріально-технічну базу шкіл естетичного виховання району, видатки склали 47,1 тис. грн.

Медична допомога населенню району надається трьома лікарнями (Сокаль ЦРЛ, Белз РЛ, Мости РЛ), одинадцятьма амбулаторіями, з них 10 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 51 фельдшерсько-акушерським пунктом).

Розроблені  та затверджені  заходи по оптимізації витрат  закладів охорони здоров’я. За рік зекономлено за рахунок скорочення не першочергових видатків на суму 490,0 тис. грн.

За рахунок позабюджетних коштів (благочинної допомоги) проведено ремонтні роботи відділень травматології, неврології, гінекології, кардіології, хірургії, пологового, інфекції, фізіотерапії, стоматології, проведено ізоляцію теплотраси від котельні до головного корпусу лікарні), та  проведено ремонт  ФАПів с.Себечів, Піддубне, Перв’ятичі, Ульвівок.

За відсутності дозволу проведенню виїзних перевірок по підприємствах району роботу робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення в 2015 році призупинено.

Здійснюється постійний контроль за погашенням заборгованості та керівники підприємств – боржників щомісячно заслуховуються на засіданнях комісій з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Заборгованість з виплати заробітної плати Сокальському районі станом на 01.01.2015 року становила  27578,6 тис.грн. Порівняно з 01.01.2014 роком заборгованість зросла на 25 млн.грн.

 Заборгованість зросла за рахунок підприємств вугільної промисловості або які надавали послуги вугільній галузі, а саме:

      -     ДП «Львіввугілля» - 13589,6 тис.грн.;

      -     ПАТ «Львівська вугільна компанія» - 9723,6 тис.грн.; 

-     ТзОВ «Престиж Авто» - 80,4 тис.грн.;

-   ВАТ «Червоноградська автобаза»  - 2648,0 тис.грн.;

        Протягом 2014 року у Сокальському районі створено 832 нових  робочих місця, що на 29 місць більше ніж протягом 2013 року (803робочих місць), та становить 101,5 % (820) річного плану, з них:

   -    юридичними особами – 355 місць (2013 рік – 280 робочих місць),

   -  фізичними особами для найманих працівників  - 340 місць (2013рік – 385робочих місць),

   -     як СПД пройшли реєстрацію -137 осіб (2013рік – 120 осіб).

   Середньомісячна заробітна плата на новостворених робочих місцях становить 1,5- 2,0 тис грн.

Ліквідовано протягом 2014 року 994 робочих місць що є більше ніж  у 2013 році  на 23% (2013 рік - 781 робоче місце). Збільшення відбулося за рахунок прийняття нової спрощеної системи закриття підприємницької діяльності.

   Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника на підприємствах Сокальщини на кінець 2014 року становила 3526,1 грн., яка збільшилася на 8% від початку року (2013 рік – 3265,64 грн.). А також у 3 рази перевищила рівень встановленої мінімальної заробітної плати та розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що зараз становить 1218 грн. Високий рівень заробітної плати  в районі за рахунок працівників вугільної промисловості, середня заробітна плата яких у 2014 році піднялася до 5516,88 грн.

         Робочою  групою по легалізації заробітної плати та зайнятості населення проведено 4 виїзних та 3 робочих засідання , о 42 суб’єкти підприємницької діяльності. В результаті яких виявлено 63 порушення щодо легалізації зайнятості населення та легалізовано роботу 212 найманих працівників. Протягом 2013 року легалізовано працю 252 найманих працівників.

Станом на 1.01.2015 року на обліку в управлінні праці перебуває 139 громадян, які прибули з тимчасово окупованих територій і зони проведення АТО.

До відділу соціальних допомог та компенсацій управління соціального захисту населення звернулись 36 сімей щодо отримання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Було призначено вищезазначену допомогу 35 сім’ям.

ІІ. Мета, цілі та завдання Програми.

Головною  метою  економічного  і  соціального  розвитку  району,  є  стійкий  ріст  добробуту населення.  Програма економічного і соціального розвитку  формується  на  основі  бачення  розвитку  району, пріоритетності цілей, використання оцінки потенціалу розвитку галузей, а також на вирішенні найбільш значимих проблем.

Основна мета розвитку району у  2015 році:

Підвищення рівня добробуту населення за рахунок:

-  збільшення середньомісячної заробітної плати;

-  зменшення рівня безробіття;

-  створення нових робочих місць;

-  скорочення заборгованості з виплати заробітної плати;

-  підвищення якості житлово-комунальних послуг;

-  залучення  інвестицій  в  розвиток  економіки  району шляхом  реалізації інвестиційних проектів;

Діяльність  органів  виконавчої  влади  та  місцевого  самоврядування  щодо реалізації  цієї  мети  буде  спрямовуватися  на  підвищення  якості  житлово-комунальних послуг та комфортності житла, збереження існуючої мережі дитячих навчальних  закладів, організацію  якісної, ефективної  та  доступної  медичної  допомоги  населенню  району,  в  тому  числі жителям  сільської  місцевості  шляхом  оновлення  матеріально-технічної  бази закладів охорони здоров’я, збереження національної культурної спадщини. 

Таблиця №1

Основні показники соціально-економічного розвитку Сокальського району на 2015рік

Показники

Од. виміру

Звіт 2014 р.

План 2015 р.

%

2015 р.

до

2014 р.

1

2

5

6

7

Сфера реального сектору економіки

       

Обсяг реалізованої промислової продукції  у діючих цінах  - всього

млн. грн.

1103,0

1103,0

100

Обсяг реалізованої промислової продукції  у розрахунку на душу населення

грн.

11853

11853

100

Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях господарств

  у цінах 2010 року - всього

млн. грн.

828.0

791.5

95.6

Виробництво продукції рослинництва:

       

зернові та зернобобові, включаючи кукурудзу

тис. тонн

168.7

143.0

84.8

цукрові буряки

-//-

236.2

176.0

74.5

картопля

-//-

123.5

134.2

108.7

Обсяг валового виробництва продукції тваринництва

млн. грн.

269.8

271.0

100.4

Реалізація худоби та птиці на забій (у живій вазі)

тис. тонн

10.6

10.2

96.2

Виробництво:

       

молоко

тис. тонн

47.2

47.3

100.2

яйця

млн. шт

34.9

35.0

100.2

Житлово-комунальне господарство

       

Кредиторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві

млн. грн.

7,538

7,538

100

Дебіторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві

млн. грн.

2,083

2,033

97,6

Обсяг боргу населення за житлово-комунальні послуги

млн. грн.

2,849

2,803

98,4

Темп зростання (зменшення) заборгованості населення з оплати житлово-комунальних послуг

%

98,2

97,0

Х

Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг

%

99,8

100,3

Х

ІІІ. Напрями економічної і соціальної політики району у 2015 році.

1. Забезпечення умов для соціально-економічного зростання.

1.1. Інвестиційна політика

Головні цілі на 2015 рік:

•  поліпшення  сприятливого  інвестиційного  клімату  у  районі,  подальше нарощування  обсягів  залучення  інвестицій  в  економіку  району,  що  сприятиме  реконструкції та технічному переоснащенню існуючих підприємств.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

• покращення  інвестиційного  іміджу  району  шляхом  популяризації  району,  як  привабливого  для  інвестування  та  поширення інформації про наявні інвестиційні можливості району;

Відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміні-страції, міські, селищна, сільські  ради  

• постійне оновлення баз даних  про інвестиційні можливості Сокальського району (вільні приміщення та земельні ділянки);

Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації,  управління Держкомзему у Сокальському районі, відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку  райдержадміністрації

•  участь  у міжнародних  проектах,  сприяння реалізації інвестиційних проектів, зокрема:

-   Проведення першого зрізування енергетичної тополі та лози  підприємствами  ТзОВ «БІОПРОЕКТ- К», яке займається вирощуванням енергетичної тополі) та ТзОВ  «САЛІКС  ЕНЕРДЖІ» (філія), основним видом діяльності якого є вирощування енергетичної лози;

-   Завершення відновлення працездатності дамби (Проект по будівництву міні-гідроелектростанції у с. Ульвівок (Телязька сільська рада).  ТзОВ „ЛІГА” LTD, що дасть змогу відновити рівень води у Сокальському водосховищі до відмітки 2006 року (186,4- 186,6 см);

-   Виготовлення детального плану будівництва вітрових веж на території Острівської сільської ради в районі с. Борятин  для початку І черги   будваництва вітрових веж  (всього 12 вітряків по 3 МВ,  І черга   - 5 вітряків).

-       Участь у проекті "Поліпшення доступності та якості прикордонної дорожньої інфраструктури. Етап II - перебудова 2-ої ділянки повітової дороги № 3432L Грубeшів-Крилів-Долгобичiв - державний кордон та ремонт дороги в Угринові" в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна Європейського Інструменту Сусідства.

-     Участь в міжнародних проектах, обласному  конкурсі  мікропроектів, проекті ЄС ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду”.

ТзОВ «БІОПРОЕКТ-К», ТзОВ  «САЛІКС  ЕНЕРДЖІ» (філія), ТзОВ „ЛІГА” LTD , ТзОВ «ЕКО ОПТІМА», відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, міські, селищна, сільські  ради 

Очікувані результати у 2015 році: 

−  стабілізація  обсягу капітальних інвестицій  (182,5 млн.грн.);

− стабілізація  обсягів  прямих  іноземних  інвестицій  (3,3  млн.  доларів США).

1.2. Регуляторна політика та розвиток підприємництва

Головні цілі на 2015 рік: 

− зменшення  адміністративних  та  регуляторних  бар’єрів  на  шляху започаткування підприємницької діяльності.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

• удосконалення діяльності Центру надання адміністративних послуг Сокальської  райдержадміністрації,

-   пошук приміщення, приведення штатної чисельності адміністраторів  до визначених чинним законодавством норм;

ЦНАП Сокальської райдерж-адміністрації, Сокальська районна рада, структурні підрозділи райдержадміністрації

Очікувані результати у 2015 році:

−  збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів.

1.3. Бюджетна та податкова політика.

Бюджетна політика та її інструменти.

Головні цілі на 2015рік:

Забезпечення реалізації основних завдань бюджетної політики, визначених на 2015 рік та економне і раціональне використання бюджетних коштів, зокрема:  

−  зміцнення доходної бази місцевих бюджетів;

−  підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів;

− контроль за додержанням  податкового  законодавства,  правильністю обчислення,  повнотою  і  своєчасністю  сплати  до  бюджетів  податків  і  зборів суб’єктами  господарювання  та  забезпечення  виконання  дохідної  частини  бюджету в запланованих обсягах.

 Основні завдання та заходи на 2015рік:

•забезпечення  зростання  надходжень  до  місцевих  бюджетів  на  рівні  затверджених показників;

Сокальська ОДПІ ГУ ДФС, управління фінансів райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

•забезпечення  спрямування  в  повному  обсязі  видатків  на  захищенні  статті  бюджету;

Управління фінансів райдержадмі-ністрації, органи місцевого само-врядування

•забезпечення в повному обсязі  розрахунків за енергоносії,  які споживаються бюджетними установами, послуги з водопостачання та водовідведення  і послуги зв’язку, які їм надаються, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати  зазначених  товарів  і  послуг,  а  також  укладання  договорів  за  кожним видом  енергоносіїв у  межах  встановлених  відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання; 

Управління фінансів райдержадмі-ністрації, головні розпорядники  коштів місцевих бюджетів, органи місцевого самоврядування.

•забезпечення оптимізації витрат бюджетних коштів шляхом виключення непріоритетних  та  неефективних  витрат,  насамперед  тих,  що  не забезпечують виконання основних  функцій і завдань головних  розпорядників  бюджетних коштів;

Управління фінансів райдержадмі-ністрації, головні розпорядники коштів місцевих бюджетів,  органи місцевого самоврядування.

Очікувані результати на 2015 рік:

−  забезпечення  зростання  надходжень  до  місцевих  бюджетів на  рівні  зав твердж    не нижчому доведеного Міністерством фінансів України;

−  забезпечення  спрямування  в повному обсязі  видатків на  захищенні статті бюджету;

−  забезпечення  в  повному обсязі  з розрахунків за електричну енергію, теплову  енергію,  природній  газ,  які  споживаються  бюджетними установами, послуги з водопостачання та водовідведення  і послуги зв’язку, які  їм надаються, не  допускаючи  будь-якої  простроченої  заборгованості  з  оплати  зазначених товарів  і  послуг,  а  також  укладання  договорів  за  кожним   видом  енергоносіїв  у межах  встановлених  відповідним  розпорядником  бюджетних  коштів обґрунтованих лімітів споживання. 

Податкова політика

Головні цілі на 2015 рік: 

- контроль за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою  і  своєчасністю  сплати  до  бюджетів  податків  і  зборів  суб’єктами господарювання  та  забезпечення  виконання  дохідної  частини  бюджету  в запланованих обсягах;

  Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

  Основні завдання та заходи на 2015 рік:

• нарощування доходів державного  та місцевих бюджетів при  забезпеченні  їх збалансованості відповідно до темпів зростання економічних показників району;

 СокальськаОДПІ ГУ ДФС

•забезпечення  повної  сплати  нарахованих  податків  і  платежів  до  бюджетів усіх рівнів;

  Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

•організація  роботи  з  бюджетоформуючими  платниками  податків  з  питань підвищення рівня контролю  за повнотою нарахувань  та  сплати податків  і  зборів (обов’язкових платежів);

 Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

•проведення  роботи  щодо  виявлення  найманих  осіб  без  належного оформлення трудових угод з працедавцями та залучення громадян до державної реєстрації;

  Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

Очікувані результати у 2015  році:

−  забезпечення  стовідсоткового  виконання  прогнозних  показників надходжень по платежах державного та місцевого бюджетів;  

−  скорочення  податкового  боргу  у 2015  році, зокрема,  за рахунок  реалізації  рухомого  і  нерухомого  майна  платників  податків,  яке перебуває у податковій заставі, вилучення готівкових коштів у боржників.

2.  Розвиток реального сектору економіки.

2.1. Енергозбереження

Головні ціль на 2015 рік:

Забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів в усіх галузях економіки та впровадження новітніх енергозберігаючих технологій.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

• реалізація заходів районної програми „Енергоефективності та енергозбереження для бюджетної сфери Сокальського району на 2015-2017 роки” та обласної програми „Енергозбереження для населення Львівщини на 2013-2016 роки”;

Стуртурні підрозділи райдержадмі-ністрації, Сокальська ЦРЛ, органи місцевого самоврядування

• реалізація  мікропроектів  та проектів розвитку громад ,

 Структурні підрозділирайдержадмі-ністрації, органи місцевого самовря-дування.

Очікувані результати у 2015 році:

−  зменшення енергоспоживання в бюджетних установах.

2.2. Промисловий комплекс.

Головні цілі на 2015 рік:

Стабілізація роботи промислових підприємств, підвищення технологічного рівня та конкурентоспроможності промисловості.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•  освоєння  нових  підвидів продукції, що випускається; 

• зменшення енергоємності виробництва, підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів, оптимізації структури енергоспоживання;

• здійснення заходів з розкриття заскидної частини західного крила пласта пн7 ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"", с. Глухів за умови фінансування з держбюджету (29 млн. грн.).

 ПАТ «Укрзахідвуглебуд».

Очікувані результати у 2015 році:

−  стабілізація обсягів  реалізованої   промислової  продукції  (1103 млн. грн.);

−  насичення ринку конкурентоспроможними промисловими товарами.

2.3. Агропромисловий комплекс. Земельні відносини.

Головні цілі на 2015 рік:

− забезпечення  ефективного функціонування  агропромислового комплексу району;

−  забезпечення продовольчої безпеки;

−  розширення зайнятості та підвищення доходів сільського населення; 

− збереження родючості земель, раціонального використання землеробства;

− створення  рівних умов для розвитку господарської  діяльності  всіх суб’єктів агропромислового комплексу.

Основні завдання та заходи на 2015рік:   

·  Відновлення родючості ґрунтів шляхом:

- збільшення об’ємів внесення органічних добрив;

- проведення вапнування ґрунтів шляхом внесення кальцієвмісних мінеральних добрив;

- введення науково-обґрунтованих сівозмін.

·  Підвищення ефективності виробництва рослинницької продукції шляхом постійного проведення сортооновлення та сортозаміни  сільськогосподарських культур.

·  Забезпечення стабілізації і розвитку тваринництва шляхом:

- збереження та стабілізація поголів’я ВРХ в сільськогосподарських  підприємствах, особливо маточного поголів’я;

- збільшення чисельності поголів’я  свиней;

·  Відновлення фінансування та максимальне залучення бюджетних коштів на підтримку сільськогосподарських товаровиробників та особистих селянських господарств.

·   Забезпечення виконання заходів, спрямованих на відтворення і підвищення родючості грунтів шляхом збільшення обсягів застосування добрив, та захисту с/г угідь від повторного заболоченн та населених пунктів від підтоплення ( 290 тис.грн), вапнування кислих грунтів; 

Управління агропромислового розвитку  райдержадміністрації 

·  продовження  проведення  робіт  з інвентаризації земель на території  сільських рад району;

Відділ Держземагенства в Сокальському районі, міські, селищна, сільські ради, проектні ліцензійні організації

·   визначення та документальне оформлення земельних ділянок;

Відділ Держземагенства в Сокальському районі, міські, селищна, сільські ради, проектні ліцензійні організації

Таблиця 2

Виробництво основних видів продукції у сільгосппідприємствах

Показники

Од.

виміру

2014

р.

факт

2015 рік прогноз

%

2015 р.  до 2014 р

Валова продукція сільського господарства по с/г підприємствах у  цінах 2010 року - всього

млн. грн.

828.0

791.5

95.6

Зернові культури ( у вазі після доробки )

тис. тонн

168.7

143.0

84.8

Цукрові буряки

 

236.2

176.0

74.5

 Картопля

тис. тонн

123.5

134.2

108.7

 Овочі

тис. тонн

25.8

26.2

101.6

 Реалізація худоби та птиці у   живій вазі

тис. тонн

10.6

10.2

96.2

 Молоко

тис. тонн

47.2

47.3

100.2

яйця

млн..шт

34.9

35.0

100.2

2.4. Розвиток транспортної інфраструктури і зв’язку. Дорожнє господарство.

Головні цілі на 2015 рік:

− сприяння  більш  повному  задоволенню  потреб  населення  та  економіки району у послугах транспорту подальше вдосконалення маршрутної мережі;

-   підвищення безпеки руху  та  комфортності  перевезень  пасажирів автомобільним транспортом;

-    більш повне охоплення сільських  населених  пунктів  регулярним автотранспортним сполученням

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•вдосконалення мережі автобусних маршрутів загального користування;

•сприяти відкриттю маршрутів на перевезення пасажирів  у  віддалених  і  малочисельних населених пунктах;

Відділ житлово-комунального господ- дарства,  цільових програм та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, виконкоми міської, селищної та сільських рад.

•  продовження  будівництва,  реконструкції  та  капітального  ремонту автомобільних доріг і споруд на них;

Відділ житлово-комунального господарств, цільових програм та розвитку інфраструктури  райдержадміністрації, виконкоми міської, селищної та сільських рад, дорожні організації району

·        17.03.2015 року на XXXIII  сесії  VI скликання Львівської обласної ради було затверджено перелік автодоріг загального користування, що проходять через територію Сокальського району провести ремонт у 2015 році:

О141607 Сокаль – Червоноград – 7,3 млн. грн.;

О141601 Рава-Руська – Гайок – 1,7 млн. грн.;

О141604 Червоноград  - Перетоки – 0,438 млн. грн.

Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква – 139 млн. грн.

2.5. Житлово-комунальне господарство.

Головні цілі на 2015 рік:

−  підвищення  якості  житлово-комунальних  послуг,  забезпечення  прозорості встановлення  тарифів  на  всі  послуги;  збільшення  джерел  їх  фінансування  при забезпеченні гарантій для соціально-незахищених верств населення;

−  покращення стану каналізаційних мереж та споруд.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

·  Будівництво  каналізаційного колектора  по вул.Шевченка, вул.Підкови та вул.Чайковського в м.Сокаль, Львівської області

Сокальська міська рада

·  Будівництво дитячого садка-ясел на 90 місць в с.Сілець Сокальського району Львівської області

Сілецька сільська рада

·  Реконструкція каналізаційних очисних споруд продуктивністю 2700 м куб./добу  в м. Великі Мости, Львівської області

Великомостівська міська рада

•приведення  тарифів  на  житлово-комунальні  послуги  до  рівня  економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво і надання;

Сокальська  районна рада, Сокальська міська рада, Великомостівська міська рада, Белзька міська рада, Угнівська міська рада, Жвирківська селищна рада,  підприємства житлово-комунального  господарства, відділ житлово-комунального господ-дарства, цільових програм та розвитку інфраструктури  райдержадміністрації

Очікувані результати у 2015 році:

−  приведення  тарифів  на  житлово-комунальні  послуги  до  рівня  економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво і надання;

−  покращення екологічного стану в населених пунктах району.

3.  Розвиток гуманітарної  та соціальної  сфери.

3.1. Демографічний розвиток, підтримка дітей, сімей та молоді.

У 2014  році  демографічна  ситуація  в  районі,  як  і  у  попередні  роки, характеризується  зменшенням  чисельності  населення,  яке  відбувається,  в основному за рахунок природного скорочення. 

Сучасний  рівень  народжуваності  не  забезпечує  простого  відтворення населення.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•  пропаганда цінності сім’ї, дитинства, материнства, здорового способу життя та активного довголіття;

•  стовідсоткове медичне обстеження учнів шкіл;

•  проведення  щорічних  профілактичних  оглядів  працюючих  в  установах, організаціях та  підприємствах усіх форм власності;

Сокальська  райдержадміністрація, Со-кальська  районна рада, структурні під-розділи райдержадміністрації, Сокальська  ЦРЛ, міські, селищна,  сільські   ради.

•  надання соціальних послуг та вирішення проблемних питань вимушених переселенців з Донецької та Луганської областей, учасників АТО та членів їх сімей, а також забезпечення охоплення соціальними послугами найуразливіших верств населення;  

РЦ СССДМ

    • здійснення соціального супроводу сімей, які опинились в складних життєвих обставинах, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу;

РЦСССДМ

•  довлаштування 2 д ітей в прийомну сім’ю ;

Служба у справах дітей райдержадміністрації

•  комплексне обстеження дітей  де сім`ї, опинились в складних життєвих обставинах, дітей, що проживають під опікою в сім`ях громадян та усиновлених громадян;

Служба у справах дітей  райдержадміністрації.

Очікувані результати у 2015 році:

- формування здорового способу життя;

- поліпшення умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- скорочення кількості безпритульних дітей та зменшення негативних проявів у дитячому середовищі.

3.2. Охорона здоров’я, материнства та дитинства.

Головні цілі на 2015 рік:

−  поліпшення  здоров’я  населення,  забезпечення  рівного  та  справедливого доступу всіх членів суспільства до медичних послуг належної якості;

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•  забезпечення бюджетного фінансування затверджених районною радою цільових програм  у сфері охорони здоров’я:

•  Основні завдання та заходи для забезпечення належного функціонування медичних установ:

·  відкриття  амбулаторії  ЗПСМ в с.Тартаків і в с. Двірці.

Сокальська  ЦРЛ,

запровадження  сучасних  методів  та  принципів  організації  та  надання медичної допомоги;

•  удосконалення  первинної  медико-санітарної  допомоги,  особливо жителям села;

•  першочергове  укомплектування  кадрами  закладів  охорони  здоров’я, розташованих у сільській місцевості.

Сокальська  ЦРЛ 

Таблиця № 3

Основні показники забезпеченості населення потужностями і кадрами закладів охорони здоров`я.

Показники

2013 р

2014 р

2015 р план

%

2015 р. до 2014 р.

Кількість районних лікарень,одиниць

2

3

3

100,0

Кількість дільничних лікарень,одиниць

-

-

-

-

Кількість лікарняних ліжок на 10 тис. чол. населення, одиниць

60,9

58,9

58,5

99,3

Кількість сільських лікарських амбулаторій поліклінічних закладів,одиниць

11

11

12

109,1

Кількість фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктів, одиниць

51

51

50

98,0

Кількість лікарів усіх спеціальностей на 10 тис. чол. населення, осіб

22,4

22,9

23,1

100,9

Кількість середнього медперсоналу на 10 тис. чол. населення, осіб

71,5

70,5

71,5

101,4

Загальна чисельність лікарів у закладах охорони здоров’я усіх форм підпорядкування,осіб (з зубними)

210

214

215

100,5

Очікувані результати на 2015 рік:

-   впровадити малоінвазивну хірургію в гінекології.

-   розширювати сітку стаціонарно замінних ліжок для лікування хворих .

-  стабілізація показників первинного виходу населення на інвалідність;

- підвищення рівня  виявлення  злоякісних  новоутворень  І-ІІ  стадії візуальних локалізацій на 0,5%; − зниження рівня смертності онкологічних хворих, які помирають протягом року після встановлення діагнозу, на 0,5 %.

3.3. Освіта .

Основні завдання та заходи на 2015 рік

1.      продовжити роботи по завершенню будівництво ДНЗ с. Сілець та Пристанського  НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок»;

2.      розвиток мережі навчальних закладів, які надаватимуть послуги з надання   дошкільного виховання у сільській місцевості;

3.      реалізація заходів Програми « Питна вода»;

4.      реалізації ІІ етапу Програми «Внутрішні туалети» в частині проведення капітальних ремонтів;

5.      продовжити реалізацію заходів з енергоефективності та енергозбереження в загальноосвітніх навчальних закладах району

Проблемні питання

·  завершення будівництва ДНЗ с. Сілець та Пристанського  НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок» ( недостатній стан фінансування);

·  завершення добудови приміщень у Домашівській   та Низівській ЗШ І-ІІ ст..

·  проведення капітальних ремонтів спортивних залів у школах;

·  встановлення фільтрів для очищення питної води у ЗНЗ району;

·  переведення шкільних котелень на альтернативні види палива;

 Таблиця №4

Кількісні показники роботи державних загальноосвітніх закладів

Показники

2013р.

2014 р.

2015 р.

план

% 2015р.

до

2014 р.

Кількість дитячих дошкільних закладів, одиниць ( НВК – дитячий садок)

38 +22/

60

37+24/

61

37+25/

62

101,6

у міських поселеннях

9

9

9

100

у сільській місцевості

29+22

28+24

28+25

101,9

Кількість місць у дитячих дошкільних закладах та НВК, усього

2419

2499

2549

102

у міських поселеннях

1184

1190

1190

100

у сільській місцевості

1235

1309

1379

105,3

Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, одиниць

67

67

67

100

Кількість учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, усього, осіб

в тому числі:

9000

8984

8984

100

Кількість вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах , всього осіб

1215

1233

1240

100,6

Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, всього одиниць

67

67

67

100

І ступеня

17

17

17

100

І-ІІ ступенів

22

22

22

100

І-ІІІ ступенів

28

28

28

100

Очікуваний результат на 2015 рік:

−  збільшення  на 5%  охоплення  дітей  дошкільного  віку  суспільним

дошкільним вихованням;

−  перехід на альтернативні види опалення та ремонт діючих систем;

−  збільшення кількості шкіл із заміненими віконними блоками на пластикові.

-   реалізація заходів з енергозбереження

Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради  VI скликання. ІІ - га частина

 Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко

^

Адміністратор
-

політика


Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. ІІ - га частина

Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. І - ша частина

3.4. Культура

Основні цілі на 2015 рік:

−  забезпечення  гармонійного  культурно-морального  та  духовного  розвитку людини;

−  створення  належних  умов  для  розвитку  та  функціонування  клубних, бібліотечних закладів району;

−  збереження  та  відновлення  нерухомої  спадщини  до  сучасних  потреб суспільного життя.

Перелік основних факторів, що несприятливо впливають на розвиток галузі:

−  недостатнє фінансування галузі;

−  застаріла матеріально-технічна база.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

- Заходи з енергозбереження, а саме: часткова заміна вікон на металопластикові у Сокальській дитячій школі мистецтв ім.В.Матюка та у Великомостівській школі мистецтв;

-  Поповнення бібліотечного фонду;

- Придбання комютерної техніки  для бібліотек  сіл Ванів та Низи.

Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та

 релігій райдержадміністрації

Очікувані результати у 2015 році:

−  підвищення морально-культурного та духовного рівня суспільства;

−  збереження та примноження національних традицій рідного краю;

−  покращення матеріально-технічної бази закладів культури району;

−  поповнення книжкових фондів бібліотечних закладів району.

3.5. Фізична культура і спорт.

Головна ціль на 2015 рік:

−  створення сприятливих умов для занять фізичною культурою та спортом і ведення здорового способу життя усіх категорій населення. 

Основні завдання на 2015 рік:

• реалізація  районної Програми підтримки пріоритетних та наймасовіших видів спорту (волейбол, футбол, легка атлетика ) в Сокальському районі на 2015 рік .

• формування  здорового  способу  життя, забезпечення  зайнятості  молоді  у  вільний  від  навчання  час,  сприяння  розвитку молодіжних ініціатив ;

· проведення спортивно – масових заходів заходів:

Відділ молоді та спорту  райдержадміністрації, місцеві органи влади

Найважливіші  проблемні питання :

-   введення в дію міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх»;

-   ремонт спортивних майданчиків КЗ СРР ЛО «ФСК «Сокіл», м. Сокаль, вул. Стуса, 4 а;

-  будівництво  і  облаштування  сучасних  спортивних  майданчиків у  місцях масового відпочинку населення.;

-   покращення матеріально-технічної бази ДЮСШ; 

Таблиця 5

Основні показники розвитку фізичної культури і спорту

Показники

2013 р.

2014 р.

2015 р.

(план)

%

2015 р.

до

2014 р.

Стадіони, одиниць

1

1

1


Спортзали, одиниць

37

37

37

100

Спортивні майданчики, одиниць

230

237

238

101

Кількість підприємств, установ, організацій, де проводиться фізкультурно-оздоровча робота, одиниць

229

230

230

100

Кількість фізкультурно-спортивних клубів за місцем проживання, одиниць

23

23

23

100

Кількість дитячо-юнацьких спортивних шкіл, одиниць

2

2

2

100

Очікувані результати у 2015 році: 

−  розвиток  фізичної  культури  та  спорту на  основі  нових  економічних перетворень ринкових відносин;

−  залучення  дітей,  підлітків  і  молоді  до  регулярних  занять  фізичною культурою та спортом.

−  підвищення  рівня  залучення  громадян  до  занять  фізичною  культурою  та спортом;

−  покращення стану матеріально-технічної бази;

−  якісний підбір кадрів у відповідальності з освітньо-кваліфікаційним рівнем;

−  належні  умови  для  більш  ефективної  підготовки  спортсменів.

  3.6. Ринок праці.

Головні цілі на 2015 рік:

−  сприяння повній, продуктивній і вільно обраній зайнятості;

−  реалізація  заходів  програми  зайнятості  населення  району  на  2015 рік  шляхом  активної  співпраці  та  підтримки  всіх  зацікавлених  органів виконавчої влади та сторін соціального партнерства;

  Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•  підвищення  рівня  зайнятості  за  рахунок  збереження  діючих  та  створення нових  робочих  місць,  сприяння  розвитку  підприємництва  та  самостійній зайнятості  населення,  особливо –  у  сфері, малого  і середнього бізнесу;

Управління соціального захисту населення, відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації,  районний  центр зайнятості, , виконавчі комітети місцевих рад

• здійснення  системної  професійної  орієнтації  молоді  з  метою  формування професійних намірів та мотивації до вибору робітничих професій;

Районний центр зайнятості, відділ освіти райдержадміністрації

• підвищення  якості  та  конкурентоздатності  трудових  ресурсів  шляхом розгортання  програм  професійної  підготовки,  перепідготовки  та  підвищення кваліфікації населення, в тому числі безробітних, відповідно до потреб сучасного виробництва та змін у структурі економіки району;

Районний  центр зайнятості, відділ освіти  райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад 

•  розширення співпраці з роботодавцями, зокрема, щодо:

−  проведення  інформаційно-роз`яснювальної  роботи  з  ними  з  метою  збереження трудового потенціалу;

−  вивчення та прогнозування в професійно-кваліфікаційному розрізі поточної та  перспективної  потреби  підприємств,  установ  та  організацій  району  в робітничих кадрах і фахівцях з вищою освітою в післякризовий період;

−  здійснення професійного навчання безробітних на замовлення роботодавців під конкретні робочі місця;

−  подальший розвиток системи професійного навчання  безробітних громадян безпосередньо на виробництві;

−  надання працедавцям кваліфікованих роз`яснень та консультацій щодо дотримання норм законів про зайнятість, загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, працю, у тому числі під час вивільнення або звільнення працівників, укладання трудових договорів тощо.

Районний центр зайнятості,  управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, виконавчі комітети місцевих рад

•  підвищення рівня зайнятості соціально вразливих верств населення:

−  збір та узагальнення інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Надання консультацій роботодавцям про виконання ними квоти;

−  посилення  економічного  стимулювання  роботодавців  на  створення  нових робочих  місць  для  працевлаштування  безробітних,  особливо –  з  числа  не конкурентоздатних  осіб,  за  рахунок надання компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов ´язкове державне соціальне страхування  ;

•  ефективне і якісне надання соціальних послуг в частині працевлаштування ВПО, демобілізованих учасників АТО та членів їх сімей 

  −  ефективне вирішення питання працевлаштування осіб, що шукають роботу, та безробітних з числа вимушених переселенців з анексованих територій та місць проведення антитерористичної операції та демобілізованих учасників АТО

−  забезпечення соціального захисту та гарантій на працю безробітним, своєчасно реагуючи на виклики у сфері зайнятості

•  залучення  незайнятих  громадян  до  тимчасової  зайнятості –  участі  у громадських та інших роботах тимчасового характеру; розширення видів та обсягів громадських робіт

Районний центр зайнятості,  виконавчі  комітети місцевих рад

Таблиця №6

Показники

2013 р.

2014 р.

2015 р.

план

%

2015 р .

до

2014 р .

Перебувало на обліку у районному центрі зайнятості, осіб

2185

2045

1900

92,9

Працевлаштовано за сприяння служби зайнятості, осіб

682

758

750

98,9

Пройшли професійне навчання за направленням служби зайнятості, осіб

373

351

350

99,7

Залучено незайнятих  громадян  до  тимчасової  зайнятості –  участі  у громадських роботах, осіб

179

365

315

86,3

Очікувані результати у 2015 році:

−  створення 840 нових робочих місць в усіх сферах економічної діяльності; 

−  працевлаштування за сприяння служби зайнятості району  870  незайнятих громадян; 

−  залучення до участі в оплачуваних громадських роботах 520 осіб;

−  направлення на професійне навчання 355 осіб;

3.7. Доходи населення та заробітна плата.

Головні цілі на 2015 рік:

-  недопущення  зниження  доходів  населення  від  трудової  діяльності,  сприяння підвищенню  всіма  суб`єктами  господарювання  тарифних  ставок  і  посадових окладів  на  основі  нових  мінімальних  розмірів  заробітної  плати,  посилення контролю  за  додержанням  відповідних  державних  гарантій  оплати  праці, погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•  забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати на економічно- активних підприємствах; 

•  дотримання  умов  колективних  договорів  у  частині  оплати  праці, недопущення необґрунтованого зменшення розміру заробітної плати;

•  легалізація  трудових  відносин  у  сфері  зайнятості  населення  та  виплати заробітної плати.

Управління соціального  захисту населення райдержадміністрації,  Сокальська ОДПІ

Розмір середньої заробітної плати по Сокальському району  в 2013-2015 роках.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника на підприємствах Сокальщини на кінець 2014 року становила 3526,1 грн., яка збільшилася на 8% від початку року (2013 рік – 3265,64грн.). А також у 3,0 рази перевищила рівень встановленої мінімальної заробітної плати та розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що зараз становить 1218 грн. Високий рівень заробітної плати  в районі за рахунок працівників вугільної промисловості, середня заробітна плата яких у 2014 році піднялася до 5516,88 грн.

Очікувані результати у 2015 році:

- недопущення скорочення розміру середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника  району;

-  постійний  контроль за погашенням заборгованості з виплати заробітної плати.

3.8. Соціальний захист.

Головні цілі на 2015 рік:

- забезпечення соціальною підтримкою найбільш вразливих та незаможних верств населення  шляхом  поглиблення  адресності  при  наданні  державної  соціальної допомоги,  призначенні житлових  субсидій  за  спрощеним  порядком,  підвищення рівня  фінансового  забезпечення  соціальних  програм  та  стимулювання ефективного використання бюджетних коштів.

 Основні завдання та заходи на 2015 рік:

•  продовження  роботи  щодо  створення  безбар`єрного  середовища  для  осіб  з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп;

•  посилення  контролю  за  своєчасністю  нарахування  та  виплатою  усіх  видів допомог, за призначенням житлових субсидій за спрощеним порядком;

•  удосконалення  електронного  обміну  інформацією  щодо  нарахування  та використання  пільг  та  субсидій  на  житлово-комунальні  послуги  між підприємствами,  які  надають  послуги  і  органами  соціального  захисту населення

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

Таблиця №7

Прогнозна кількість одержувачів державних видів допомог в районі в середньому за рік , осіб

Показники

2013 р.

(факт)

2014 р.

2015 р.

(план)

%

2015 р.

до 2014 р.

2014 року

Закон України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми»

6472

7207

4967

-31%

Закон України « Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям»

572

789

850

+8%

Закон України» Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам»

1157

1202

1280

+6%

Закон України « Про державну соціальну допомогу особам, які не  мають права на пенсію та інвалідам

139

170

180

+6%

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2000р№ 1192 Про надання щомісячної грошової допомоги  малозабезпеченій особі,  яка проживає разом з  інвалідом І чи 11 групи, внаслідок психічного розладу, який за  висновком комісії медичного закладу і потребує стороннього догляду за ним

148

216

226

+5%

Житлові субсидії

2754

2962

3334

+13%

• посилення  контролю  за  своєчасністю  нарахування  та  виплатою  усіх  видів допомог, за призначенням житлових субсидій за спрощеним порядком;

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 Очікувані результати у 2015 році:

- забезпечення своєчасності виплати соціальної допомоги.


Додаток 1

Заходи по  виконанню Програми економічного і соціального розвитку Сокальського  району на 2015 рік

№ п/п Перелік заходів Виконавці Термін виконання Вартість заходу, тис.грн. Обсяги та джерела фінансування, тис.грн.
Всього у тому числі
Державний бюджет Обласний бюджет Місцевий бюджет Власні кошти Кредитні ресурси Кошти інвестора Інші джерела фінансу -вання

І. Розвиток промисловості



Розкриття заскидної частини західного крила пласта п 7н ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"",  с. Глухів .

Підтримка виробничої потужності.

Підготовка до відпрацювання запасів низько зольного вугілля по палсту п7н в за скидовій частині західного крила (5,6 млн.тонн), поетапне введення в експлуатацію лав з навантаженням понад 1000 т/добу, підтримка діючої виробничої потужності шахти

ПАТ «Укрзахідвуглебуд»

2015

99,2

31,1

29000

0

0

2132

0

0

0


ІІ. Розвиток сучасного аграрного виробництва,  забезпечення продовольчої безпеки



Районна програма " Захисту сільськогосподарських угідь від повторного заболочення та населених пунктів від підтоплення "

Управління АПР райдержадміністрації Сокальської РДА

2015

290.0

290,0



290.0







Проведення заходів з охорони та відтворення природних рослинних ресурсів (реалізація заходів із знешкодження борщівника Сосновського)

Сокальська райдержадміністрація

2015

99,0

99,0







99,0


III . Розбудова та модернізація виробничої і соціальної інфраструктури міст



Завершення будівництва СЗШ І-ІІІ ст.. в Будівництвона 150 учнів з двома дошкільними групами по 15 дітей і ФАПом в с. Пристань Сокальського району.

УКБ ОДА

2015 -2016

7262 ,2

500,0

0

500,0

0

0

0

0

0



Будівництво  каналізаційного колектора  по вул.Шевченка, вул.Підкови та вул.Чайковського в м.Сокаль, Львівської області

Сокальська  міська рада

2015 -2016

5926,0

2500,0

1500,0

500,0

500,0

0

0

0

0



Будівництво дитячого садка-ясел на 90 місць в с.Сілець Сокальського району Львівської області

Сілецька сільська рада

2015-2016

6809,2

4480,0

3700

500,0

280,0

0

0

0

0



Реконструкція галереї трубопроводів на очисних спорудах м. Сокаль Львівської області

Сокальська  міська рада

2014-2015

789,2

735,3

0

0

135,3

0

0

0

600,0


IV. Забезпечення належного та стабільного функціонування транспортного простору


Ремонт та утримання доріг комунальної власності району


Капітальний ремонт вул. Героїв УПА в м. Сокаль, Львівська обл.

Сокальського району.

Сокальська міська рада

2015 рік

872,7

872,7


740

132,7







Капітальний ремонт вул. Пушкіна та Нова з водовідведенням в м. Белз,

Львівська обл. Сокальського району.

Белзька міська рада

2015 рік

260,0

260,0


  240,0

20,0







Капітальний ремонт вул. Л. Українки, с. Жужеляни, Львівська обл. Сокальського району.

Жужелянська сільська рада

2015 рік

180,0

180,0


  120,0

60,0






V. Реконструкція та модернізація об`єктів соціальної  сфери району


Охорона здоров`я



Впровадження енергозберігаючих технологій в Тар таківській сільській лікарській амбулаторії "

Тартаківська сільська рада

2015 рік





95,0






Освіта



Впровадження енергозберігаючих заходів в Перетіцькій ЗШ І-ІІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

96,4

96,4


38,5

52,9

5,0






Впровадження енергозберігаючих заходів у Дібровській загальноосвітній школі І-ІІ ст..

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

96,5

96,5


38,6

52,9

5,0






Ремонт даху Борівського НВК " ЗШ І ступеня - дитячий садок

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

240,4

240,4


75,0

153,3

12,1






Впровадження енергозберігаючих заходів в Домашівській ЗШ І-ІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

241,9

241,9


75,0

154,1

12,8






Впровадження енергозберігаючих заходів в Варязькій ЗШ І-ІІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

100,0

100,0


50,0

41,0

8,0



1,0



Капітальний ремонт даху Переспівської ЗШ І-ІІ ст..

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

241,9

241,9


75,0

154,0

12,9






Впровадження енергозберігаючих заходів в Двірцівському НВК "ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,1

99,1


49,1

42,2

7,8






Впровадження енергозберігаючих заходів в гімназії м. Сокаля

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

96,1

96,1


46,8

43,8

5,5






Впровадження енергозберігаючих заходів у Великомостівському НВК " ЗШ І-ІІІ ст.- ліцей"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

97,8

97,8


44,0

44,0

9,8






Впровадження енергохзберігаючих технологій в Сокальській МАН

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

41,6

41,6


21,0

17,7

2,9






Впровадження енергозберігаючих технологій в Стенятинській  ЗШ І-ІІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

79,7

79,7


35,0

38,8

3,9



2,0



Впровадження енергозберігаючих заходів в Телязькій ЗШ І-ІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

68,8

68,8


27,5

35,3

6






Впровадження енергозберігаючих заходів у Волицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

97,5

97,5


38,0

48,8

10,7






Впровадження енергозберігаючих технологійв в Ульвівському навчально – виховному комплексі « ЗШ І-ІІ ст..- - дитячий садок»

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

98,9

98,9


39,5

53,5

5,9






Ремонт котельні у Белзькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

176,5

176,5


75,0

91,5

10,0






Впровадження енергозберігаючих заходів в Стремінському НВК " ЗШ І ст.- дитячий садок"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

79,9

79,9


39,9

35,9

4,1






Впровадження енергозберігаючих заходів в Ванівському НВК" ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,9

99,9


39,9

52,6

7,4






Впровадження енергозберігаючих заходів в Княжівській  ЗШ І-ІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,9

99,9


46,0

48,9

5,0






Впровадження енергозберігаючих технологій  в Боб"ятинському НВК "ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок".

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,7

99,7


39,9

53,2

6,6






Впровадження енергозберігаючих заходів в Ільковицькому НВК " ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок".

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

98,2

98,2


39,0

51,1

8,1






Впровадження енергозберігаючих заходів в Бутинському НВК " ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

100,0

100,0


49,9

44,2

5,9






Впровадження енергозберігаючих заходів в Жужелянській ЗШ І  ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

31,96

31,9


15,0

15,2

1,7






Впровадження енергозберігаючих заходів в Лучицькому НВК "ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок".

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

96,8

96,8


40,0

39,0

6



11,8



Впровадження енергозберігаючих заходів в Суховілській ЗШ І ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

69,4

69,4


34,7

31,2

3,5






Впровадження енергозберігаючих заходів в Стаївській ЗШ І-ІІ ст. імені Осипа Лещука

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

96,5

96,5


38,0

51,4

7,1






Впровадження енергозберігаючих заходів у Сокальському НВК « ЗШ І-ІІІ ст. №2- ліцей»

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,9

99,9


45,0

49,4

5,5






Впровадження енергозберігаючих заходів в Борятинському навчально- виховому комплексі « ЗШ І-ІІ ст.- дитячий садок»

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

30,0

30,0


12,0

16,4

1,6






Впровадження енергозберігаючих заходів у Хлівчанській загальноосвітній школі І-ІІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,7

99,7


49,0

45,3

5,4






Впровадження енергозберігаючих заходів в Куличківському НВК" ЗШ І-ІІ ст.-дитячий садок"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

86,6

86,6


34,6

41,6

10,4






Впровадження енергозберігаючих заходів в Низівській ЗШ І-ІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

43,4

43,4


20,0

21,1

2,3






Впровадження енергозберігаючих заходів в Поторицькій ЗШ І-ІІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

97,6

97,6


40,0

48,5

9,1






Впровадження енергозберігаючих технологій в Матівській  ЗШ І-ІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

99,9

99,9


45,0

49,9

5,0






Впровадження енергозберігаючих заходів в Межирічанському НВК " Зш і-ІІ ст.- дитячий садок"

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

92,8

92,8


42,2

45,0

5,6






Впровадження енергозберігаючих заходів в Тудорковицькій ЗШ І-ІІ ст.

відділ освіти , ініціативна група шкіл

2015

80,0

80,0


32,0

42,9

5,1






Ремонт  дошкільної установи с. Тартаків

Тартаківська сільська рада

2015












Впровадження енергозберігаючих заходів у Стенятинському  ДНЗ

Стенятинська сільська рада

2015











Культура



Часткова заміна вікон на металопластикові у Сокальській дитячій школі мистецтв ім.В.Матюка та у Великомостівській школі мистецтв

Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій культури райдержадміністрації

2015 рік

64,3




64,3







Поповнення бібліотечного фонду

Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій культури райдержадміністрації

2015 рік

70,0




70,0







Придбання комп`ютерної техніки  для бібліотек  сіл Ванів та Низи 

Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій культури райдержадміністрації

2015 рік

26,0




26,0







"Капітальний ремонт: заміна вікон та дверей в народному домі с. Комарів"

Волицька сільська рада

2015












Капітальний ремонт приміщення  народного дому с. Двірці.

Двірцівська сільська рада

2015












Додаток 2

Перелік місцевих цільових програм

у відповідних галузях і сферах діяльності району, які діятимуть у 2015 році.

з/п

Назва програми

Чим затверджена

Термін реалізації, роки

Головний розробник


Районна програма "Захисту сільськогосподарських угідь від повторного заболочення та населених пунктів від підтоплення "

Рішення сесії Сокальської районної ради № 658 від 12.03.2015 року

2015

Управління агропромислового розвитку Сокальської РДА


Програма "Енергоефективності та енергозбереження для бюджетної сфери Сокальського району на 2015-2017 роки"

Рішення сесії Сокольської районної ради №616 від 04.12.2014 р.

2015-2017

Структурні підрозділи РДА


Програма зайнятості населення Сокальського району на 2013 -  2017 роки

Розпорядження голови Сокальської районної державної адміністрації від 01.04.13 р. №148

2013-2017

УСЗН Сокольської райдержадміністрації, РЦЗ.


Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги населенню Сокальського району на засадах сімейної медицини .

Рішенням сесії Сокальської районної ради № 483 від 18.12.2013р.

2014-2017

КЗСРРЛО «Сокальська ЦРЛ»


Програма соціального захисту окремих категорій населення Сокальського району на 2015 рік

Рішення сесії Сокальської районної ради від 27.01.2015 № 639-ХХХVІІ 6 скликання 

2015

УСЗН Сокольської райдержадміністрації,


Програма фінансової підтримки громадської організації Сокальської районної асоціації інвалідів на 2015 рік

Рішення сесії Сокальської районної ради від 27.01.2015 № 639-ХХХVІІ 6 скликання 

2015

УСЗН Сокольської райдержадміністрації,


Програма фінансової підтримки громадської організації БФ Карітас-Сокаль на 2015 рік

Рішення сесії Сокальської районної ради від 27.01.2015 № 639-ХХХVІІ 6 скликання 

2015

УСЗН Сокольської райдержадміністрації,


Програма підтримки творчої діяльності мистецьких колективів Сокальського району у 2015 році

Рішення сесії Сокальської районної ради №656  від 12.03.2015 року

  2015

Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій Сокальської РДА


Програма по збереженню об`єктів культурної спадщини Сокальського району на 2015 рік

Рішення сесії Сокальської районної ради №657  від 12.03.2015 року

  2015

Відділ з питань культури, охорони культурної спадщини, туризму та релігій Сокальської РДА


Програма підтримки розвитку пріоритетних та наймасовіших видів спорту(волейбол, футбол, легка атлетика) в Сокальському районі на 2015 рік» 

Рішення сесії Сокальської районної ради №659 від 12.03.2015 року

2015

Відділ молоді та спорту райдержадміністрації


Програма «Дороги Сокальщини на 2015 -2017 роки»

Рішення ХХХVІІІ сесії VІ скликання  Сокальської районної ради від 12 березня 2015 року №662

2015-2017

Відділ житлово-кому-нального господарства, цільових програм та розвитку інфраструктури райдержадміністрації


Програма розвитку освіти Сокальського району на 2013-2017 роки

Рішення сесії Сокальської районної ради №456 від 19.09.2013 року

2013-2017

Відділ освіти


Програма розвитку дошкільної освіти Сокальського району на 2012-2017 роки

Рішення сесії Сокальської районної ради №247 від 17.05.2012 року

2012-2017

Відділ освіти


Програма « Питна вода в закладах освіти Сокальського району» на 2012-2020 роки

Рішення сесії Сокальської районної ради №287 від 22.08.2012 року

2012-2020

Відділ освіти


Програма облаштування та здійснення капітальних ремонтів внутрішніх туалетів у загальноосвітніх начвльних закладах сокальського району на 2012-2017 роки

Рішення сесії Сокальської районної ради №288 від 22.08.2012 року

2012-2017

Відділ освіти


Програма розвитку місцевого самоврядування Сокальського району на 2015 рік

Рішення сесії Сокальської районної ради  № від

2015

Сокальська районна рада


Програма забе6зпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа в Сокальському районі на 2013-2015 рр.

Рішення сесії Сокальської районної ради  №718  від 20.06.2013 р.

2015

Служба у справах дітей

Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко

^

Адміністратор
-

суспільство

У Львові з нагоди професійного свята Дня журналіста пройшли урочистості на яких були нагородженні кращі з кращих

У четвер, 4 червня у Львові в приміщенні студії обласної державної телерадіокомпанії пройшли урочистості з нагоди святкування професійного свята – Дня журналіста.

Цього року, це свято мало гіркий присмак і пройшло під гаслом: протистояння агресії. Адже дуже багато наших колег пішли захищати свою державу із зброєю в руках, а інші захищають її в інформаційній війні із пером чи мікрофоном у руках, адже протистоять агресії - правдою.

Під час урочистостей були представлені презентаційні ролики про регіональні засоби масової інформації, зокрема про ТРК «Лан» та «Сокаль».

Серед запрошених гостей, які прийшли привітати журналістів були голови Львівської ОДА і ОР Олег Синютка та Петро Колодій, міський голова Львова Андрій Садовий, які вручили грамоти і цінні подарунки з нагоди професійного свята – Дня журналіста.

^

Радіо "Сокаль"

служба інформації
ТРК "Сокаль"

суспільство

Пожежа складської будівлі меблевого цеху в смт.Жвирка
Пожежа складської будівлі меблевого цеху в смт.Жвирка

Пожежа складської будівлі меблевого цеху в смт.Жвирка

6 червня о 03:49 до рятувальників надійшло повідомлення про пожежу в смт. Жвирка по вул.Л.Українки Сокальського району на території підприємства з виробництва меблів в складській будівлі готової продукції, яка розділена на дві частини. На момент прибуття перших пожежно-рятувальних підрозділів вогонь повністю охопив одну частину будівлі. Вогнем знищено дах та дерев’яні матеріали на площі 2064 кв.м., пошкоджено дах на площі 10 кв.м. Рятувальникам вдалося запобігти перекиданню полум’я та врятувати від знищення другу частину будівлі. Пожежу локалізовано о 06:10 та повністю ліквідовано о 08:13. Для гасіння пожежі залучено 49 рятувальників, 10 одиниць основної техніки та 1 одиниця спеціальної техніки.

Внаслідок події ніхто не постраждав. Причину займання та суму завданих збитків встановлюють фахівці правоохоронних органів.

^

ДСНС
Сокальський районний сектор ГУ ДСНС

Відео від "Сокаль і Сокальщини"

Сокаль і Сокальщина. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання #2

Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко

 

^

Адміністратор
-

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
20:24, 14 грудня 2019 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
8-066-37-90-464