** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Минула доба за менше як 15 хвилин. м.Сокаль
Минула доба
за менше як 15 хвилин.
м.Сокаль


Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::02.02.2017

НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

    2 лютий 2017 року

Пошук в новинах   

влада

Луценко призначив на Львівщині керівників п’ятьох місцевих прокуратур

Про це 2 лютого передає прес-служба прокуратури Львівської області.

За результатами чотирирівневого конкурсу на заміщення вакантних посад керівників місцевих прокуратур наказами Генерального прокурора України Юрія Луценка призначено:

керівником Львівської місцевої прокуратури №1- Романа Сапуцького;

керівником Червоноградської місцевої прокуратури – Ярослава Гарасимчука;

керівником Радехівської місцевої прокуратури – Любомира Процака;

керівником Городоцької місцевої прокуратури – Тетяну Білинську;

керівником Самбірської місцевої прокуратури – Василя Кольченка.

Усіх згаданих прокурорів керівництвом прокуратури Львівської області представлено колективам і вони приступили до виконання свої службових обов’язків.

^

http://zik.ua/

дописувач_
***

суспільство

Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії
Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії

Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії

У Сокальській виправній колонії №47 за підсумками чергової перевірки знову виявлено низку порушень щодо забезпечення прав в’язнів на належні умови тримання, режимних вимог, надання необхідної медичної допомоги, зміни умов тримання тощо.

Про це повідомляє прес-служба Львівської прокуратури.

Зокрема, встановлено факт безпідставного утримання, всупереч внесеним змінам до чинного законодавства, в дільниці посиленого контролю виправної колонії в’язня та не переведення його до дільниці з полегшеними умовами тримання).

Виявлено порушення прав в’язнів на придбання продуктів харчування та предметів першої необхідності. Асортимент товару в крамниці установи є вкрай незадовільним: із 103 найменувань, у наявності були лише 3: кетчуп, чай, мило.

Житлові приміщення установи, в яких перебувають в’язні, штрафні приміщення, де засуджені відбувають дисциплінарні стягнення, потребують поточного ремонту, санвузли – капітального із заміною обладнання, оскільки перебувають в антисанітарному та зношеному стані. В окремих камерах штрафних приміщень неналежне штучне освітлення, а нічне перебуває в неробочому стані.

Незважаючи на холодну пору року, з кранів умивальників окремих житлових приміщень установи тече лише холодна вода, що створює передумови для простудних та інфекційних захворювань в’язнів, у кімнатах для вмивання холодно та сиро.

У медичній частині установи немає інфекційних та психіатричних ізоляторів, що унеможливлює розміщення в’язнів, які становлять небезпеку для оточення, окремо від інших засуджених.

За результатами перевірки на усунення виявлених порушень прокуратурою Львівської області керівнику Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України внесено вказівку з вимогою негайного усунення виявлених порушень.

Фото: прес-служба прокуратури Львівської області

Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії
Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії
Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії
Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії
Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії
Перевіряльників шокували умови утримання в’язнів у Сокальській колонії

^

http://leopolis.news/

дописувач_
***

суспільство

Госпітальні округи: хто вирішує долю лікарень?
Госпітальні округи: хто вирішує долю лікарень?

Госпітальні округи: хто вирішує долю лікарень?

Процес створення госпітальних округів має чіткі часові рамки та передбачає впорядкування медичної інфраструктури в усіх регіонах України. Аби запобігти політичним спекуляціям на темі формування госпітальних округів та спростувати чутки щодо закриття лікарень в регіонах, Міністерство охорони здоровя опублікувало роз’яснення.

"Подання пропозицій про створення госпітальних округів належить до сфери відповідальності місцевої влади. Кабінет міністрів України та Міністерство охорони здоров’я слідкують за методологією та технічними критеріями формування округу, а громади визначають яких медзакладів і скільки вони потребують.

Госпітальний округ повинен мати такі межі і такий набір закладів, щоб у перспективі на його основі можна було створити ефективну і сучасну медичну мережу.

Робота над створенням госпітальних округів триватиме до кінця 2017 року та відбуватиметься в 3 етапи:

1. Формування меж госпітального округу.

2. Створення госпітальної ради.

3. Розробка плану розвитку госпітального округу.

Наразі триває перший етап роботи, проекти 49 округів з 13 областей України передали на погодження в центральні органи виконавчої влади, після чого їх має затвердити Уряд.

У 2017 році місцеві ради кожного округу (районним, міським, ОТГ) повинні створити спільний майданчик для ухвалення рішень та розробки спільної позиції щодо майбутнього округу – Госпітальну раду (дорадчий орган, рішення якого мають ухвалюватись місцевою владою).

До неї увійдуть представники кожного міста обласного значення, району та ОТГ госпітального округу пропорційно до чисельності їх населення.

Госпітальна рада має розробити багаторічний План розвитку госпітального округу, який формуватиметься на 5 років і міститиме щорічні проміжні показники досягнення результатів. План розвитку, розроблений госпітальною радою, буде затверджуватись спільним рішенням місцевих рад – учасників госпітального округу.

План розвитку, зокрема, міститиме такі складові:

- коротку описову частину стратегічного розвитку госпітального округу (мета, аналіз поточної ситуації, стратегічні цілі, очікувані результати та ін.);

- опис маршрутів пацієнтів в межах госпітального округу (у вигляді окремого додатку);

- оптимальний розподіл функцій щодо надання медичної допомоги між учасниками госпітального округу та визначення видів та обсягу медичної допомоги, що має надаватись закладами охорони здоров’я на його території, відповідно до маршрутів пацієнтів в процесі отримання послуг первинної та вторинної медичної допомоги (наводиться у вигляді окремого додатку);

- перелік перспективних закладів охорони здоров’я округу, чиї потужності пропонується розширити для досягнення цими закладами рівня, визначеного вимогами МОЗ, та обґрунтування пропонованого переліку;

- плани розвитку перспективних закладів охорони здоров’я з оцінкою можливих ризиків і оцінкою відповідних інвестиційних потреб (в розрізі кожного закладу охорони здоров’я у вигляді окремого додатку);

- пропоновані заходи щодо реорганізації (в тому числі перепрофілювання) закладів охорони здоров’я, функції яких буде поступово переорієнтовано для виконання перспективними закладами охорони здоров’я округу (переобладнання, програми перекваліфікації тощо), а також оцінку фінансових потреб на проведення відповідних заходів.

Джерелом фінансування розробленого госпітальним округом багаторічного плану розвитку госпітального округу можуть бути місцеві бюджети територіальних громад, недержавні інвестиції, спонсорські та благодійні внески, кошти міжнародної допомоги та інші джерела.

Враховуючи резонанс, який має тема госпітальних округів, Мінрегіон спільно з МОЗ вже підготували листи на регіони, у яких надаються роз’яснення щодо сфер відповідальності центральної і регіональної влади в питанні госпітальних округів, а також даються доручення, які допоможуть зняти політичну і соціальну напругу.

Місцева влада має провести роз’яснювальну роботу щодо діяльності госпітальних рад і пояснити людям як функціонуватиме медицина в окрузі.

Дуже важливо для місцевої влади в рамках роботи над госпітальними округами визначити шлях першочергових інвестицій: дороги для доїзду швидких, пріоритетні медзаклади тощо.

Крім того, пропонується в регіонах провести перемовини з перевізниками, аби створити маршрути транспорту, який би з сіл та містечок довозив людей безпосередньо до лікарень. Це покращить доступність до медичної допомоги в перехідний період.

Додатково:

Госпітальний округ – функціональне об’єднання закладів охорони здоров’я, розміщених на відповідній території, що забезпечує надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги населенню такої території. До складу госпітального округу повинно входити не менше однієї багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування першого та/або другого рівня та інші заклади охорони здоров’я. Перелік медичних втручань з надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги затверджуватиметься МОЗ, так само як і примірні табелі матеріально-технічного оснащення лікарень. Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування 1-го рівня має обслуговувати не менше 120 тис осіб, 2-го рівня – не менше 200 тис осіб.

Межі та склад госпітальних округів повинні визначатись таким чином, щоб жителі, які в них проживають, мали доступ до вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги у межах свого госпітального округу. Адміністративним центром госпітального округу визначається населений пункт, як правило, місто з населенням понад 40 тис. осіб, в якому розміщена багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування другого рівня.

Зона обслуговування госпітального округу визначається своєчасністю доїзду до багатопрофільних лікарень інтенсивного лікування, що не повинен перевищувати 60 хвилин, та бути еквівалентна радіусу зони обслуговування 60 км.

Госпітальна рада – дорадчий орган, створений учасниками госпітального округу для визначення проблемних питань, координації дій, розробки пропозицій та рекомендацій щодо реалізації на рівні госпітального округу державної політики у сфері охорони здоров’я, а також щодо організації та фінансування медичної допомоги в госпітальному окрузі. Членами госпітальної ради є представники міст обласного значення, районів, ОТГ, делеговані для роботи у складі госпітальної ради рішенням відповідних місцевих рад пропорційно до чисельності населення.

Неефективність наявної медичної інфраструктури в Україні:

При дуже низькій якості медичних послуг Україна є четвертою в світі за кількістю лікарняних ліжок на душу населення (В Україні - 879 на 100 тис. населення; в середньому в країнах ЄС – 527,4 на 100 тис. населення;) та другою у європейському регіоні (після РФ) за середнім рівнем тривалості госпіталізації (В Україні – 11,8 днів, в ЄС – 8,08 днів). Україна також має більшу порівняно з середнім для ЄС кількість лікарів та медичних сестер.

^

http://decentralization.gov.ua/

дописувач_
***

кримінал

Як сокальський шахрай на довірливих людях статки заробляє
Як сокальський шахрай на довірливих людях статки заробляє

Як сокальський шахрай на довірливих людях статки заробляє

Українські правоохоронці вже навіть не приховують, що останнім часом шахраї активізувалися по всій країні. То з банківськими картками щось намутять, то з новими купюрами, то в Інтернеті когось підловлять, то ще якийсь вид «підзаробітку» собі вигадають. Одним словом, хтохто, а шахраї задніх не пасуть.

У липні минулого року мешканець міста Сокаль, С. Х., пообіцявши хороший заробіток за кордоном, узявся «працевлаштовувати» кілька десятків володимирчан та мешканців Волині. Зокрема, 45річний чоловік, пообіцяв волинянам легально та швидко працевлаштувати їх на одну з фірм Швеції. Одразу чоловік узявся збирати з народу гроші на повний пакет документів для офіційного працевлаштування. До відома, з кожної людини за свої послуги хвацький «працедавець» брав від 350 до 600 євро. Варто зауважити, що гроші брав з кожного окремо і такса була для кожного теж різна. Такий диференційований підхід до роботи пояснював тим, що в кого яка робота, той стільки й платить.

Влітку пан Х. взяв у людей гроші і пообіцяв, що до осені всі вже виїдуть у Швецію на роботу. Проте, впродовж цих кількох місяців чоловік вимагав ще «інвестицій», мовляв, слід доплатити за консульський збір, за ще якісь послуги та домовленості. Тобто, ці кілька місяців, якщо точніше – півроку, люди, які планували працевлаштуватися за кордоном, не мали спокою від цього «доброзичливого працедавця». Увесь цей час він не втомлювався кормити людей обіцянками, описував їм всі принади такого омріяного українцями працевлаштування. Постійно наголошував: ну де ви сьогодні найдете роботу у 4-5 тисяч євро в місяць, чотириразове харчування в день та хороші умови праці та проживання? Люди вірили, «велися» і далі чекали…

Осінь минула, а на роботу так нікого й не кликали. Люди почали все частіше надзвонювати Х. Проте чоловік сказав, що летить у Швецію і… пропав. На початку грудня зв’язок з ним узагалі обірвався – його номер не віповідав. Тоді люди зрозуміли, що чекати немає чого, треба діяти.

У Володимирі близько двох десятків людей потерпіло від цього «горепрацедавця». Відтак, вони не стали чекати чергової порції обіцянок та виправдань від пана Х. і самостійно вирушили відшукати його, аби повернути кошти, які він, як всі вже зрозуміли, встиг видурити та виманити. Ні в яку Швецію Х. не поїхав, натомість, спокійнісінько святкував новорічні свята у сімейному колі. Чолов’яга був неприємно здивований приїздом такої когорти волинян, проте швидко заспокоївся і знову почав усіх годувати обіцянками. Мовляв, заспокойтеся, все буде добре, гроші віддам…

Варто зауважити, що зловмисник, мало того, що набрав грошей доволі, то ще й людські документи тримав у себе півроку і не повертав. Казав: вони в Києві, в консульстві. Після візиту волинян, пан Х. повернув документи вже наступного дня. Разом з ними він також віддав мізерну частину «видурених» коштів. Решту пообіцяв пізніше. Проте, подумавши, сказав, що нікому нічого повертати не буде.

В ході обговорення даного випадку у соціальних мережах з’ясувалося, що серед потерпілих не тільки волиняни, а й чимало львів’ян – мешканців Червонограда, Сокаля. Після спілкування з ними спливло ще кілька цікавих фактів про «працедавця» пана Х. Отож, є ймовірність того, що потерпілих від цього шахрая буде ставати щораз більше. Усі, хто попав у «шахрайські тенета» пана Х., можуть телефонувати за номером: (093) 8125551.

Треба зауважити, що пан Х. не полишив своє ремесло і далі «працевлаштовує» за кордон людей за чималу винагороду. На зв’язок вийшла людина, яка з дня на день мала передати йому чималу суму коштів, аби якнайшвидше виїхати на роботу в Швецію.

Наразі в Сокальському ВП Червоноградського ВП ГУНП у Львівській області зареєстрована колективна заява волинян. Окрім того в пошуках правди вони збираються звернутися в інші правоохоронні органи, місцеві, регіональні та всеукраїнські ЗМІ. Люди сподіваються, що справедливість буде та шахрай отримає по заслузі.

Надія АНДРЕЙЧУК.

А ТИМ ЧАСОМ…

Як повідомив начальник Сокальського відділення поліції Володимир Яріш, по цьому факту відкрито кримінальне провадження за статтею 190, ч. 1 Кримінального кодексу України. Триває досудове розслідування.

^

Голос з-над Бугу

Газета
"Голос з-над Бугу"

кримінал

Влада району застерігає підприємців від псевдоінспекторів, які незаконно нібито вимагають гроші
Влада району застерігає підприємців від псевдоінспекторів, які незаконно нібито вимагають гроші

Влада району застерігає підприємців від псевдоінспекторів, які незаконно нібито вимагають гроші

У зв’язку з появою інформації, яка надійшла до Головного управління Держпраці у Львівській області, про неправомірні дії невідомих осіб, які представляються інспекторами Держпраці та вимагають хабаря за непроведення перевірок.

Такі факти були фіксували в області, в сусідніх районах, через що Сокальська РДА застерігає керівників підприємств та підприємців, які використовують найману працю про можливі шахрайства. Цю інформацію підтвердила і головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління праці Головного управління держпраці у Львівській області Наталія Климчук.

За її словами здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю відбувається шляхом організації Головним управлінням Держпраці у Львівській області планових та позапланових перевірок. При цьому, звернула увагу на те, що інспектор Держпраці, прийшовши на підприємство з метою проведення перевірки, зобов’язаний пред’явити службове посвідчення та направлення на проведення перевірки, яке скріплене печаткою та підписом відповідної посадової особи Головного управління.

В направленні також повинно бути обов’язково зазначені – підстава для проведення перевірки, термін його дії та суб’єкт господарювання, щодо якого здійснюється захід державного контролю.

Отож, якщо у Вас виникають сумніви щодо повноважень особи, яка прийшла на перевірку та достовірності наданих нею документів, негайно телефонуйте до правоохоронних органів. При можливості здійсніть фото, відеозйомку та заговоріть таку особу до приїзду правоохоронців. Будьте обачні та не дайте можливості шахраям ввести Вас в оману.

^

радіо "Сокаль"

служба інформації
ТРК "Сокаль"

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
13:05, 25 травня 2019 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
8-066-37-90-464