** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Минула доба за менше як 15 хвилин. м.Сокаль
Минула доба
за менше як 15 хвилин.
м.Сокаль


Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

СОКАЛЬСЬКА ГІМНАЗІЯ Пропам’ятна книга

 Книги | Автори

СОКАЛЬСЬКА ГІМНАЗІЯ Пропам’ятна книга
Олег Романів

 

422

*

2. Можливість оцінювати дійсність і передавати її об’єктивно через щирість почуттів.

3. Вміння душевно відчувати правду і відмежовувати від неї кожну фальш як слова, так і вчинку, а також об’єктивно оцінити поведінку будь-якої людини.

4. Сприяло формуванню міцних основ оптимального використання слова і мови, сприйняття мови і слова для їх оптимального використання у будь-яких життєвих ситуаціях, відрізняти правдиве від фальшивого, етичне від аморального. Людина, яка позбавлена такого чуття, допускає­ться підсвідомо помилок, як це бачимо на численних прикладах (напр., відчуття слова „дітки“ (це слово є калькою, походить від рос. „детки“ і спотворює зміст слова, оскільки українське слово „дітьки“ означає „чор­тенята“, отже, виражає явно ганебний смисл по відношенні до дітей. (Ми маємо багато чудових слів — „дитина“, „дитинка“, „дитятко“, „малят­ко“, та ін.) Подібне неетичне звучання виражає слово „сім’я“ замість „родина“, або слово „школяда“ замість слова „шкілка“ чи „школярик“, слово „залізничне полотно“ замість слова „залізнична колія“, та ін.

5. Прихильне розуміння краси природи.

6. Етика людських взаємостосунків та ін.

Тут ми розглянули одну з дуже важливих функцій гімназійної освіти, яка полягає саме у гармонії розумового, мистецького та фізичного навчання і виховання. Напевно є смисл і сьогоднішній школі деякі з на­званих тут засад , що характеризували колишні особливості гімназійної освіти, оживити в нових умовах.

Сьогодні вже не треба когось переконувати в тому, що мистецтво по­зитивно впливає на ставлення людини до навколишнього середовища. Виражаючись сучасною узагальненою лексикою, скажемо: мистецтво слу­жить гуманізуючим, а ще більшою мірою естетико-виховним чинником. Воно збагачує уяву, без якої неможливі ніякі винаходи. Воно сприяє фор­муванню підвалин для пошуку ідеалу, розширює горизонти пізнавальної діяльности. І цю дуже важливу функцію виконують різні види мистецтва.

 

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
01:10, 6 грудня 2019 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
8-066-37-90-464