Інклюзивно-ресурсний центр» Сокальської районної ради м.Сокаль, в.Героїв УПА, 68 Години роботи: Понеділок - Четвер : 8:30 - 17:30 (257) 7-2077 sokalirc@ukr.net https://irc5.webnode.com.ua/ Директор ІРЦ Ганна Фенчин КУ "ІРЦ" Сокальської райради створений відповідно до рішення Сокальської районної ради Львівської області №493 від 04 квітня 2018р. Центр створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання психолого-педагогічної допомоги, забезпечення системного кваліфікованого супроводу 11 вересня 2018 року відбулося урочисте відкриття комунальної установи Сокальської районної ради "Інклюзивно-ресурсний центр". В Центрі облаштовано приймальню, кабінети вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного психолога, керівника, кабінет лікувальної фізкультури, пристосовані туалети. Приміщення обладане пандусом. Поряд - простора прилегла територія. Документи, які необхідно подати для проведення комплексної оцінки дітей: - документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків) або законних представників; - свідоцтва про народження дитини; - індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності); - форми первинної облікової документації № 112/0 "Історія розвитку дитини", затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від психіатра; - заява батьків про проведення комплексної оцінки; У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:p> - психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу; - зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;документи щодо додаткових обстежень дит
Організація проведення комплексної оцінки Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами: • оцінка фізичного розвитку дитини; • оцінка мовленнєвого розвитку дитини; • оцінка когнітивної сфери дитини; • оцінка емоційно-вольової сфери дитини; • оцінка навчальної діяльності дитини. Метою проведення оцінки фізичного розвитку дитини є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. За результатами оцінки вчитель лікувальної фізкультури заповнює карту спостереження дитини. Оцінка мовленнєвого розвитку дитини проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку; Оцінка когнітивної сфери дитини проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам`ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку; Оцінка емоційно-вольової сфери дитини проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку; Метою проведення оцінки навчальної діяльності дитини є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку. У разі потреби фахівці центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими. ****
|